αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο BuzzFeed εξαγοράζει τον γίγαντα των ΜΜΕ Huffington Post

Το BuzzFeed εξαγοράζει τον γίγαντα των ΜΜΕ Huffington Post

O αμερικανικός ειδησεογραφικός και ψυχαγωγικός ιστότοπος BuzzFeed ήλθε σε συμφωνία με τον επίσης αμερικανικό όμιλο ΜΜΕ της Verizon Media για να εξαγοράσει διαμέσου μετοχών την ηλεκτρονική του εφημερίδα HuffPost. Τα σχετικά ανακοίνωσαν οι δύο επιχειρήσεις, οι οποίες με τη συμμαχία τους φέρνουν κοντά δύο από τους μεγαλύτερους παίκτες στα ψηφιακά Μέσα στις ΗΠΑ, ενόσω ο κλάδος συνολικά αναζητεί τρόπους να τονώσει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του, όπως αναφέρει σχετικώς σε δημοσίευμά της η The Wall Street Journal. Η εξαγοράς της HuffPost εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συμφωνίας της BuzzFeed και της Verizon Media, μονάδας του ομίλου Verizon Communications. Οπως προβλέπεται,  οι επιχειρήσεις θα έχουν δυνατότητα αμοιβαίας τοποθέτησης και προβολής περιεχομένου η μία στην πλατφόρμα της άλλης, ενώ από κοινού θα αναζητήσουν και καλύτερες ευκαιρίες για τους διαφημιζόμενους σε αυτές. Η δε Verizon Μedia θα εξασφαλίσει ένα μειοψηφικό μερίδιο στην BuzzFeed ως απόρροια της συμμαχίας τους. Συν τοις άλλοις, η πρώτη θα κάνει μια επένδυση σε ρευστό στη δεύτερη, αλλά δεν δόθηκαν λεπτομέρειες για το ακριβές ποσόν.

Τα ηνία της νέας επιχείρησης θα αναλάβει ο Τζόνα Περέτι, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της BuzzFeed, ενώ θα αναλάβει και τη στελέχωση της θέσης του νέου αρχισυντάκτη της HuffPost. Τα σχετικά αναφέρει σε δημοσίευμά του ο ιστότοπος variety.com. Η νέα πρόσληψη είναι αναγκαία διότι η πρώην αρχισυντάκτρια Λίντια Πόλγκριν μετακινήθηκε σε εταιρεία του ομίλου Spotify. Σε κοινή τους ανακοίνωση οι δύο συνεργάτες, BuzzFeed και HuffPost, ανέφεραν πως οι αναγνώστες και χρήστες, στους οποίους απευθύνεται ο καθένας, λειτουργούν συμπληρωματικά, ενώ, πέραν τούτου, θα έχουν να ωφεληθούν και από την οικονομία κλίμακος. Πάντως, θα πρέπει να επισημανθεί πως η Verizon Media, ιδιοκτήτρια εταιρεία της ψηφιακής εφημερίδας HuffPost, επιδίωκε να την πουλήσει εδώ πάνω από ένα χρόνο. Ακόμη ένα ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει με το εξής: ο Τζόνα Περέτι, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, είχε συνιδρύσει τη HuffPost πριν από 15 χρόνια μαζί με την ελληνικής καταγωγής επιχειρηματία Αριάννα Χάφινγκτον και τον επενδυτή Κεν Λέρερ. Σημειωτέον πως λειτουργεί και ελληνική έκδοση της HuffPost.

Από την εταιρεία διαχείρισης δεδομένων Comscore εκτιμάται πως με την προσθήκη αυτής της ψηφιακής εφημερίδας θα ενισχυθεί η δημοφιλία του ιστοτόπου BuzFeed κατά 29% σε μηνιαία βάση, φθάνοντας τα 103 εκατομμύρια επισκέπτες με κριτήριο τη μία και μοναδική τους επίσκεψη. Eπιπλέον, οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να λειτουργούν ως διακριτοί ξεχωριστοί ενημερωτικοί όμιλοι. Ο Γκούρου Γκοουράπαν, διευθύνων σύμβουλος της Verizon Media, με αφορμή τη νέα συνεργασία ανέφερε πως, μέσα στα τελευταία δύο χρόνια, η στρατηγική του είχε στόχο να αναπτύξει τα δυνατά σημεία της HuffPost, όπως είναι οι διαφημίσεις, η παραγωγή περιεχομένου και οι συνδρομές. «Η συμφωνία μας με την BuzzFeed έρχεται να συμπληρώσει τις δραστηριότητές μας, ενώ, παράλληλα, επιταχύνει τον μετασχηματισμό και την ανάπτυξή μας», προσέθεσε. Σε παλαιότερη συνέντευξή του στο variety.com, o κ. Γκοουράπαν είχε επισημάνει ότι η Verizon Media είχε θέσει σε οδό ανάπτυξης τη Huffpost, αλλά είπε ότι η συνεργασία της με την BuzzFeed θα ανεβάσει ταχύτητες. «Αντί να έχουμε απλώς ως στόχο τον τριπλασιασμό της ανάπτυξής της, προτιμήσαμε τον δεκαπλασιασμό και στο σημείο αυτό ήρθε και η συνεργασία με την BuzzFeed», διευκρίνισε. 

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + 4 =