Πέρυσι, δύο χρόνια μετά την εξαγορά της Motorola από τη Lenovo, η κινεζική εταιρεία αποφάσισε να «αποσύρει» το συγκεκριμένο brand και στη θέση του να χρησιμοποιεί τον όρο «Moto by Lenovo».
Ωστόσο, αυτό φαίνεται ότι θα αλλάξει εντός του 2017 με το brand Motorola να επανέρχεται στο προσκήνιο. Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε μιλώντας στο CNET ο επικεφαλής της Motorola, Aymar de Lencquesaing, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πλέον η Lenovo «έχει ξεκαθαρίσει τον τρόπο με τον οποίο εμφανιζόμαστε προς το κοινό».
Η περυσινή απόφαση της Lenovo δημιουργούσε προβλήματα σε κάποιο βαθμό στο καταναλωτικό κοινό κυρίως γιατί έβαζε μαζί δύο ονόματα που το κοινό δεν είχε συνηθίσει να βλέπει το ένα δίπλα στο άλλο, όπως σημειώνει το Pestaola.gr. Σε γενικές γραμμές πάντως η αντικατάσταση του Motorola από το Moto, το οποίο ήταν ήδη γνωστό στο κοινό, δεν δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα αφού η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών εξακολουθούσε να αποκαλεί τα συγκεκριμένα smartphones «Motorola».
Η μετάβαση στο «νέο» brand θα γίνει σταδιακά έως ότου καθιερωθεί σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Επιπλέον, στην ίδια συνέντευξη στο CNET, ο de Lencquesaing επιβεβαίωσε ότι η Motorola δεν έχει σχέδια για λανσάρισμα άλλου smartwatch λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αυτή η κατηγορία συσκευών «έχει ελάχιστες πρακτικές χρήσεις».
Να υπενθυμίσουμε ότι η αμερικανική Motorola, σε ενιαία μορφή, διαχωρίστηκε σε δύο τμήματα το 2011 με την Motorola Mobility να εξαγοράζεται από την Google. Ακολούθησε το 2014 η πώληση της Motorola Mobility στην κινεζική Lenovo, εκτός από τις περισσότερες ευρεσιτεχνίες τις οποίες κατείχε η εταιρεία.
Σύμφωνα με το Mashable, η επαναφορά του brand Motorola ενδέχεται να σχετίζεται με την κυκλοφορία Android συσκευών με τις επωνυμίες BlackBerry και Nokia οι οποίες δημιουργούν ένα είδος νοσταλγίας στο καταναλωτικό κοινό.