αρχικηVIRALΤο «brand Ελλάδα» ξανά στο προσκήνιο: Η Heineken επέλεξε τη Μύκονο για τη νέα καμπάνια της

Το «brand Ελλάδα» ξανά στο προσκήνιο: Η Heineken επέλεξε τη Μύκονο για τη νέα καμπάνια της

Ελλάδα και Μύκονος θα είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας επικοινωνίας που σχεδίασε η Heineken, η οποία σε συνεργασία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιούργησαν το Heineken Champions Voyage, ένα γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, για τον εορτασμό του τελικού του UEFA Champions League. Προηγούμενο κέντρο της συγκεκριμένης καμπάνιας ήταν η Ισπανία και συγκεκριμένα το νησί της Ίμπιζα.

Οπως τονίστηκε στη σχετική εκδήλωση από σύσσωμους τους φορείς του εγχώριου τουρισμού, τα επικοινωνιακά οφέλη που θα προκύψουν για την Ελλάδα και τη Μύκονο από το Heineken Champions Voyage θα είναι τεράστια. Το γεγονός θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο σε ένα κρουαζιερόπλοιο που θα σαλπάρει με προορισμό τη Μύκονο, στο οποίο θα παρακολουθήσουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League, παρέα με καταναλωτές, δημοσιογράφους, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου.

Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος υπογράμμισε ότι τα νησιά της περιφέρειας του κάνουν πρωταθλητισμό στον τουρισμό, τονίζοντας πως δεν είναι τυχαίο που μια τέτοια δράση θα φιλοξενηθεί στην Ελλάδα. Στο ίδιο μήκος κύματος τοποθετήθηκε και ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κούκας, ο οποίος σημείωσε ότι η Μύκονος θα προβάλλει τη θετική εικόνα της χώρας, ενώ από την πλευρά του ο Ανδρέας Στυλιανόπουλος από το ΔΣ του ΣΕΤΕ τόνισε ότι οι 500 επισκέπτες που θα φιλοξενηθούν στο Heineken Champions Voyage θα λάβουν ρόλο πρεσβευτών της χώρας στο εξωτερικό.

Από φέτος, και για την επόμενη τριετία, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στη UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο για να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης της Ευρώπης εν πλω στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές του νησιού των ανέμων. Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση, η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της HEINEKEN στην Ελλάδα, η οποία θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.

Ο κύριος Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε σχετικά με την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζομε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο», δήλωσε στο μεταξύ σχετικά με την πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ζωούλλης Μηνάς.

Πηγή: klik.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − 8 =