Η εφαρμογή αγορών Taobao του κινεζικού γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba κατέκτησε την πρώτη θέση στα charts του Apple App Store στη Σιγκαπούρη μετά την κυκλοφορία μιας αγγλικής έκδοσης την Τρίτη, χάρη σε μεταφράσεις που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη.
Την Sensor Tower, μια εταιρεία πληροφοριών αγοράς της οποίας τα δεδομένα δείχνουν ότι η Taobao έφτασε στην πρώτη θέση στο App Store της Apple στη Σιγκαπούρη σε όλες τις κατηγορίες, από τις 11 Σεπτεμβρίου. Την Τρίτη, την ημέρα που ανακοινώθηκε η έκδοση στην αγγλική γλώσσα, η εφαρμογή ανέβηκε από πέμπτη στην πρώτη θέση στην κατηγορία αγορών.
Πριν από αυτό, η εφαρμογή Taobao είχε ακόμα σχετική δημοτικότητα και κατατάσσονταν σταθερά στις δέκα πρώτες εφαρμογές αγορών για χρήστες iPhone από τα μέσα Αυγούστου και μετά, σύμφωνα με την Sensor Tower.
Η νέα ενημέρωση «τονίζει την αφοσίωση της Taobao στην εξυπηρέτηση των χρηστών της από τη Σιγκαπούρη, οι οποίοι έχουν δείξει έντονη επιθυμία για μια διεπαφή στην αγγλική γλώσσα, αντικατοπτρίζοντας την ποικιλόμορφη γλωσσική τους ευχέρεια», συνόψισε η Alibaba σε δελτίο τύπου την Τρίτη. Δεν διευκρίνισε τα χαρακτηριστικά μετάφρασης AI. Η εταιρεία έχει το δικό της μοντέλο AI.
Η νέα πλατφόρμα «ενισχύει την προσβασιμότητα για μη Κινέζους χρήστες, εξαλείφοντας την ανάγκη τους για μη αυτόματες μεταφράσεις που προηγουμένως καθιστούσαν τις αγορές λιγότερο βολικές για αυτούς».
Το Taobao και το Tmall είναι μακράν η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της Alibaba, αλλά μέχρι σήμερα πουλάνε κυρίως σε ανθρώπους στην Κίνα χρησιμοποιώντας μια διεπαφή στην κινεζική γλώσσα. Τα έσοδα του Ομίλου Taobao και Tmall για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου ήταν 26,55 δισεκατομμύρια γιουάν (3,65 δισεκατομμύρια δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 6% από έτος σε έτος, σύμφωνα με το CNBC.