αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤο 2018 αγοράσαμε 27% περισσότερα προϊόντα Apple

Το 2018 αγοράσαμε 27% περισσότερα προϊόντα Apple

Το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ έσπασαν πέρυσι οι πωλήσεις της iSquare, του επίσημου διανομέα των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο και θυγατρική του ομίλου Quest.

Όπως ανακοίνωσε χθες Πέμπτη ο όμιλος Quest οι πωλήσεις της iSquare ξεπέρασαν τα 106 εκατ. ευρώ, 27% υψηλότερες σε σχέση με το 2017. Η αύξηση αυτή βασίστηκε κατά κύριο λόγο στα προϊόντα iPhone, iPad& Apple Watch.

Τα EBITDA της ενισχύθηκαν κατά 7,4% στα 2,567 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων της αυξήθηκαν 9,2% στα 2,186 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων κατά 12,6% στα 1,454 εκατ. ευρώ.

Πάντως η κερδοφορία της επηρεάστηκε από έκτακτες προβλέψεις που σχετίζονται με την επιβολή τον περασμένο Μάιο επιπλέον τελών πνευματικών δικαιωμάτων με αναδρομική ισχύ, (σ.σ. θεσπίσθηκε στα τέλη Μαΐου του 2018). Η συγκεκριμένη ρύθμιση καταργήθηκε εφέτος γεγονός που εκτιμάται ότι θα επιδράσει θετικά στα φετινή αποτελέσματα κατά 787 χιλ. ευρώ.

Ανάλογη πορεία και για την iStorm που έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη και λειτουργία προτύπων καταστημάτων αποκλειστικά για προϊόντα Apple (Apple Premium Reseller -APR).

Σήμερα λειτουργούν οκτώ καταστήματα iStorm, εκ των οποίων τα τέσσερα στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και δύο στην Κύπρο. Πέρυσι οι πωλήσεις της iStorm αυξήθηκαν κατά 31% λόγω και της προσθήκης από τον περασμένο Αύγουστο του όγδοου καταστήματος της το οποίο βρίσκεται στην Μαρίνα Λεμεσού.

Σε ό,τι αφορά την Info Quest Technologies Α.Ε.Β.Ε., που δραστηριοποιείται στη διανομή προϊόντων και στις λύσεις πληροφορικής, ενίσχυσε κατά 25% τις πωλήσεις της. H διεύρυνση της συνεργασίας της με τη Xiaomi, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο 2016, της έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρει, παράλληλα με τα Smartphones, μεγαλύτερη ποικιλία έξυπνων συσκευών.

Αποτέλεσμα πλέον να ελέγχει την τρίτη θέση της τοπικής αγοράς Smartphones με μερίδιο 15% με άνω των 320,000 Smartphones και 200.000 προϊόντων IoT, ενώ παράλληλα ανέλαβε και για την αγορά της Κύπρου την επίσημη αντιπροσωπεία της Xiaomi.

Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της εταιρείας παραμένει επιφυλακτική λόγω των πολλαπλών εκλογικών αναμετρήσεων οι οποίες εκτιμά ότι θα επηρεάσουν αρνητικά το καταναλωτικό κλίμα. Για τον λόγο αυτό αναμένει μεν θετική πορεία ωστόσο με μικρότερο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με το 2018.

Σε ό,τι αφορά την αγορά πληροφορικής στην Ελλάδα συνολικά παρουσίασε πέρυσι στασιμότητα ή μικρή πτώση, αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Quest. Οι πολύ χαμηλές επισκεψιμότητες στα καταστήματα, οι αναιμικοί τζίροι στην αγορά και η μείωση στην κατανάλωση οδήγησαν σε μπαράζ προσφορών και εκπτώσεων σε μια προσπάθεια ανάτασης της αγοράς και του κλίματος.

Κινήσεις που σε κάποιες περιπτώσεις έφεραν έσοδα (π.χ. BlackFriday), αλλά τελικά έπληξαν τόσο τις πωλήσεις των επόμενων μηνών όσο και την κερδοφορία συνολικά, αναφέρεται σε άλλο σημείο της έκθεσης.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − three =