αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο 13888 που σε καλεί… ξανά και ξανά για τα ίδια «πακέτα», βραβεύτηκε ως το κορυφαίο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Το 13888 που σε καλεί… ξανά και ξανά για τα ίδια «πακέτα», βραβεύτηκε ως το κορυφαίο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Τον τελευταίο καιρό, η καθημερινότητα είναι κάπως έτσι: Κλήση στο κινητό μου από το 13888 της Cosmote. Δεν το σηκώνω. Μετά από λίγη ώρα πάλι. Πάλι δεν το σηκώνω ξανά. Μετά από 2 ημέρες το ίδιο. Εντάξει σκέφτομαι, πιθανόν παίρνουν για να ενημερώσουν για κάποιο νέο πακέτο ή υπηρεσία. Την επόμενη φορά που κάλεσαν λοιπόν, μετά από λίγες ημέρες, το σήκωσα. Με ενημέρωσαν για την προσφορά της εταιρίας, είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι και κάπου εκεί ολοκληρώθηκε η τηλεφωνική συνομιλία.

Ωραία λέω, τουλάχιστον τώρα δεν θα με ξανά ενοχλήσουν (καλούν ακόμα και σε ακατάλληλες ώρες της ημέρας). Έκανα λάθος. Μόλις μια ημέρα μετά συνέβη… το απίστευτο: Με κάλεσαν πάλι, για να μου πουν τις ίδιες ακριβώς προσφορές. Οκ, ας μην το κάνουμε θέμα, σκέφτηκα. Απλά έγινε κάποιο λάθος, δεν είχαν σημειώσει ότι με ενημέρωσαν, και πήραν πάλι. Λάθος και εδώ. Μετά από 1-2 ημέρες, με κάλεσαν πάλι, για τις ίδιες ακριβώς προσφορές. Κάθε φορά που ενημέρωνα τον εκάστοτε πωλητή ότι με έχουν ξανά καλέσει και έχω δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρομαι, μου ζήταγε συγνώμη και ολοκληρώναμε την συνομιλία. Τα τηλέφωνα συνεχίζονται μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.

Συζητώντας με άλλους ανθρώπους, διαπίστωσα ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει βρεθεί… στο στόχαστρο του τηλεφωνικού κέντρου της Cosmote. Αφού από ότι φαίνεται, οι τηλεφωνητές της εταιρίας, έχουν πάρει εντολή να «βομβαρδίσουν» με κλήσεις όλους τους χρήστες που έχουν στις λίστες τους. Αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση, είναι ότι δεν υπάρχει ούτε η στοιχειώδης οργάνωση. Αφού από ότι φαίνεται οι τηλεφωνητές δεν έχουν καμία επικοινωνία μεταξύ τους. Ούτε υπάρχει κάποια «κεντρική λίστα» στην οποία να σημειώνονται οι χρήστες που έχουν κληθεί και έχουν δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρονται για νέες προσφορές. Όχι τίποτα άλλο, για να μην χάνει τον χρόνο της και η εταιρία. Όμως, εδώ από ότι φαίνεται ο κάθε τηλεφωνητής έχει μια δική του λίστα, δεν μιλά με κανέναν άλλο, και κάθε ημέρα ξεκινά τα τηλέφωνα. Την επόμενη ημέρα πάλι το ίδιο, σε νέα τηλέφωνα. Τα οποία την προηγούμενη ημέρα μπορεί να τα έχει καλέσει κάποιος άλλος τηλεφωνητής.

Γιατί σας λέω όλη αυτή την ιστορία. Μπορεί να φαίνεται σαν φάρσα, ωστόσο το τηλεφωνικό κέντρο που περιγράφω παραπάνω, μόλις βραβεύτηκε ως το «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», στα βραβεία του του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνονται από το ΕΙΕΠ τα τελευταία 8 χρόνια. Κι όμως, ένα τηλεφωνικό κέντρο το οποίο, όπως το βλέπουμε ως απλοί καταναλωτές, μοιάζει να μην έχει την βασική οργάνωση, πήρε το κορυφαίο βραβείο στην κατηγορία του.

Φυσικά, εδώ ανοίγει πάλι η συζήτηση για το πως δίνονται τα κάθε είδους επιχειρηματικά βραβεία στην Ελλάδα. Ένα θέμα στο οποίο έχει αναφερθεί το It’s Possible. Θυμηθείτε το άρθρο με τίτλο: «Ας σοβαρευτούμε. Με ποια κριτήρια δίνονται τα επιχειρηματικά βραβεία;», το οποίο γράφτηκε το περασμένο καλοκαίρι. Τότε, είχαν βραβευτεί σε αντίστοιχες τελετές άλλων φορέων, η Novartis (γνωστή από το σκάνδαλο με τις μίζες) ως «Διαμάντι της ελληνικής οικονομίας», ενώ το Πλαίσιο είχε βραβευτεί για το καλό του εργασιακό περιβάλλον. Κάτι που επίσης δεν είναι… πολύ κοντά στην πραγματικότητα.

Κανένα ΜΜΕ τότε δεν σχολίασε καυστικά τις εν λόγω βραβεύσεις. Παρά τα πολλά ειρωνικά σχόλια χρηστών στα social media, κάτω από τις εκάστοτε αναρτήσεις. Το ίδιο και τώρα. Κανένα Μέσο δεν σχολιάζει αρνητικά την βράβευση του 13888. Ακόμα κι αν τους καλούν και τους ίδιους, για κάποια νέα προσφορά, κάθε ημέρα και νύχτα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − twelve =