αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο ψυχολογικό τρικ που χρησιμοποιούν οι πετυχημένοι άνθρωποι για να μειώνουν το άγχος: Εξηγεί μία νευροεπιστήμονας

Το ψυχολογικό τρικ που χρησιμοποιούν οι πετυχημένοι άνθρωποι για να μειώνουν το άγχος: Εξηγεί μία νευροεπιστήμονας

Το να ζητήσετε αύξηση ή να κάνετε μια παρουσίαση σε μια ομάδα στελεχών μπορεί να σας προκαλέσει νευρικότητα. Μπορεί να προσπαθήσετε να μετριάσετε το αίσθημα του άγχους, ρυθμίζοντας το νευρικό σας σύστημα και παίρνοντας μερικές βαθιές αναπνοές.

Η καλύτερη στρατηγική για την αντιμετώπιση αυτών των στιγμών στρες περιλαμβάνει στην πραγματικότητα κάποια προετοιμασία: Οι πολύ επιτυχημένοι άνθρωποι ξεπερνούν την αστάθειά τους με μια βασική αλλαγή νοοτροπίας, σύμφωνα με τη Lisa Feldman Barrett, νευροεπιστήμονα, συγγραφέα και καθηγήτρια ψυχολογίας στο Northeastern University. Δεν βλέπουν το άγχος ως κάτι κακό που πρέπει να ξεπεραστεί, αλλά αντίθετα ως κάτι φυσικό που μπορεί να διαχειριστεί.

«Πάντα σκεφτόμαστε τον έλεγχο ως μία αλλαγή αυτού που κάνουμε αυτή τη στιγμή. [Αλλά] δεν ξέρω να υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε», είπε η Barrett κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου επεισοδίου του podcast «ReThinking» του ψυχολόγου του Wharton, Adam Grant.

Αντίθετα, συνιστά να κάνετε ασκήσεις εκ των προτέρων για να εξασκηθείτε στο να κάνετε αυτό που σας αγχώνει και να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας ώστε να κατανοεί και να χειρίζεται διαφορετικά το άγχος. Με αυτόν τον τρόπο, ο εγκέφαλός σας «έχει αυτόματα ένα σωρό επιλογές» που μπορεί να κάνει όταν αντιμετωπίζετε την κατάσταση.

Δοκιμάστε αυτές τις τεχνικές:

Εξάσκηση: Κάνοντας μια ομιλία μπροστά στα μέλη της οικογένειάς σας πριν κάνετε την πραγματική ομιλία ή κάντε ψέυτικες συνεντεύξεις για δουλειά πριν μιλήσετε με έναν διευθυντή προσλήψεων

Ηρεμία: Εξάσκηση σε γρήγορες, εύκολες συνεδρίες ενσυνειδητότητας

Επαναπλαισίωση: Υπενθυμίζοντας στον εαυτό σας ότι η νευρικότητα που νιώθετε είναι φυσιολογική και εξυπηρετεί έναν σκοπό

Η Barrett χρησιμοποίησε παρόμοιες τεχνικές κατά την προετοιμασία για το Ted Talk του 2018 σχετικά με τη ρύθμιση των συναισθημάτων, είπε στον Grant.

Προσπάθησε επίσης να βρει τρόπους για να κάνει την αγχωτική εργασία να φαίνεται μικρότερη. Χρησιμοποίησε το «αίσθημα δέους ως έναν τρόπο να δώσω ένα διάλειμμα στο νευρικό μου σύστημα σε πολύ αγχωτικές καταστάσεις», αφιερώνοντας μερικά λεπτά κοιτώντας «τον ουρανό, τα φύλλα και τον ήχο του ωκεανού».

«Τα πράγματα που προκαλούν δέος σε κάνουν να νιώθεις σαν κουκίδα», είπε. «Και αν είσαι κουκίδα, τότε τα προβλήματά σου μειώνονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + 18 =