αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο ψυχολογικό τρικ για να διαχειριστείς καλύτερα τον θυμό σου

Το ψυχολογικό τρικ για να διαχειριστείς καλύτερα τον θυμό σου

Μετά από μια απογοητευτική μέρα στη δουλειά ή τον τσακωμό με τον/την αγαπημένο/η σας, το να τηλεφωνήσετε σε έναν φίλο για να παραπονεθείτε μπορεί να φαίνεται καλή ιδέα.

Ωστόσο, ο ”εξαερισμός” δεν θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τον θυμό σας, σύμφωνα με μια πρόσφατη εργασία που δημοσιεύτηκε στο Clinical Psychology Review. Οι ερευνητές μελέτησαν πόσο αποτελεσματικές είναι οι δραστηριότητες που αυξάνουν τη διέγερση, όπως ο ”εξαερισμός” ή το τρέξιμο, και οι δραστηριότητες που μειώνουν τη διέγερση, όπως ο διαλογισμός ή η γιόγκα, στην ηρεμία ενός ατόμου.

Ανέλυσαν 154 μελέτες στις οποίες συμμετείχαν περισσότεροι από 10.000 συμμετέχοντες και διαπίστωσαν ότι οι δραστηριότητες που μειώνουν τη διέγερση βοηθούσαν καλύτερα ένα άτομο να διαχειριστεί το θυμό του.

Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να ξεφορτώσετε… τα προβλήματά σας σε έναν φίλο, κάντε μία παύση και σκεφτείτε να κάνετε διαλογισμό.

Πού στρέφω την προσοχή μου;

Η Jade Weston, μια ειδικός διαλογισμού στο Ten Percent Happier που κάνει διαλογισμό για 15 χρόνια, πρόσφερε στο CNBC τρεις κατευθυντήριες ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας:

Πού στρέφω την προσοχή μου; Σημειώστε πού περιπλανιέται το μυαλό σας και προσπαθήστε να το εστιάσετε ξανά στην αναπνοή σας.

Πώς νιώθω αυτή τη στιγμή; Σκεφτείτε τι διάθεση έχετε. Μην προσπαθήσετε να την αλλάξετε, απλώς κάντε έναν απολογισμό του πώς νιώθετε.

Ποια είναι η πρόθεσή μου; Υπενθυμίστε στον εαυτό σας γιατί θέλατε να ακολουθήσετε τον διαλογισμό. Αυτό μπορεί να σας παρακινήσει να συνεχίσετε.

Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε περισσότερο παρόντες αυτή τη στιγμή.

Δεν χρειάζεται να κάνετε διαλογισμό για μεγάλο χρονικό διάστημα για να δείτε θετικά αποτελέσματα, δήλωσε στο CNBC ο Vishen Lakhiani, ειδικός στον διαλογισμό και Διευθύνων Σύμβουλος της Mindvalley.

Ο Lakhiani συνιστά το διαλογισμό για όχι περισσότερο από 20 λεπτά την ημέρα. Αλλά, μερικές φορές, χρειάζεστε μόνο ένα λεπτό. «Για τους περισσότερους ανθρώπους, 15 έως 20 λεπτά θα σας δώσουν ακριβώς τις αλλαγές που χρειάζεστε», είπε. «Μπορείτε να κάνετε μια ‘βουτιά’ ενός έως τριών λεπτών στην ηρεμία και μπορείτε να δείτε αξιοσημείωτα αποτελέσματα».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × one =