αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο Νο1 πράγμα που έχουν κοινό όλα τα σπουδαία βιογραφικά: Εξηγεί ο παγκόσμιος επικεφαλής προσλήψεων της Google

Το Νο1 πράγμα που έχουν κοινό όλα τα σπουδαία βιογραφικά: Εξηγεί ο παγκόσμιος επικεφαλής προσλήψεων της Google

Πώς μπορείτε να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση μέσα σε μία σελίδα και να πείσετε κάποιον να σας προσλάβει; Αυτό είναι το challenge της δημιουργίας του τέλειου βιογραφικού. Μπορεί είτε να σας βοηθήσει να κλείσετε μια συνέντευξη για δουλειά είτε να στείλει το βιογραφικό σας στη… στοίβα.

Υπάρχει ένα «μυστικό» για τη σύνταξη ενός σπουδαίου βιογραφικού. Και δεν σχετίζεται με κάποιο περίπλοκο format ή ώρες γραψίματος, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Επικεφαλής Προσλήψεων της Google, Brendan Castle. «Το Νο1 πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε, είναι να πείτε την ιστορία σας — όχι μόνο την εργασιακή σας εμπειρία και αυτά που έχετε μάθει και τα επιτεύγματα για τα οποία είστε περισσότερο περήφανοι», λέει στο CNBC.

Υπάρχει μια λίστα με σημαντικές ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντά το βιογραφικό σας, λέει ο Castle, ξεκινώντας με τo: Ποιος είσαι; Μπορεί να είναι δύσκολο να συνοψίσετε τα ενδιαφέροντα, τα όνειρα και τα επιτεύγματά σας σε ένα μόνο έγγραφο, αλλά ο Castle δίνει μερικές κατευθυντήριες ερωτήσεις για να σας βοηθήσει να δομήσετε καλύτερα το βιογραφικό σας:

1# Ποιος ήταν ο ρόλος σας σε κάθε ομάδα ή σε κάθε εργασιακό περιβάλλον;

2# Πώς συνεισέφερες στην ομάδα;

3# Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος αντίκτυπος που είχες εκεί;

Για τους πρόσφατους αποφοίτους πανεπιστημίου, ο Castle προτείνει να τονίζουν την πρόσφατη ακαδημαϊκή έρευνα, τα μαθήματα, τις εμπειρίες σε ομάδες φοιτητών ή τάξεις. Οι πιο έμπειροι υποψήφιοι, προσθέτει, θα πρέπει να χρησιμοποιούν μετρήσεις και συνοπτικά παραδείγματα για να δείξουν τον αντίκτυπο της δουλειάς τους.

Ο Castle λέει ότι είναι πάντα εντυπωσιασμένος από τους υποψηφίους που, πέρα ​​από το να αποδεικνύουν ότι έχουν τις τεχνικές δεξιότητες για να αποδώσουν καλά σε μια δουλειά στη Google, δείχνουν ότι έχουν μια «νοοτροπία ανάπτυξης» και είναι πρόθυμοι να μάθουν από τα λάθη τους και μπορούν να αντιμετωπίσουν προβλήματα με μια δημιουργική, ανοιχτόμυαλη προσέγγιση. Η συνεργασία είναι επίσης μια σημαντική πτυχή της ανάπτυξης μιας νοοτροπίας ανάπτυξης. «Μου αρέσει να βλέπω το πώς θα συμπεριλάμβανες τις σκέψεις και τις ιδέες άλλων ανθρώπων ως μέρος της διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων, ειδικά αν δυσκολεύεσαι να βρεις μια λύση», λέει.

Μόλις υποβάλετε την αίτησή σας για δουλειά, ο Castle λέει ότι είναι μια έξυπνη κίνηση να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο προσλήψεων μέσω email ή LinkedIn με μια εξατομικευμένη σημείωση για να ενισχύσετε το ενδιαφέρον σας για τη θέση. «Ακόμα κι αν δεν είστε ο κατάλληλος για τη θέση για την οποία υποβάλλατε αίτηση, η δημιουργία αυτής της σύνδεσης θα βοηθήσει τους υπεύθυνους προσλήψεων να σας σκεφτούν για άλλους ρόλους», λέει και συμπληρώνει: «Στην Google, ειδικά αν γνωρίζουμε τι σας ενδιαφέρει, θα μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες με τους αρμόδιους υπευθύνους προσλήψεων».

Ωστόσο, η πιο σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν απευθυνθείτε σε έναν υπεύθυνο προσλήψεων είναι και η πιο απλή: Γράψτε το σωστό όνομα της εταιρείας στο μήνυμα σας. «Υπάρχουν ακόμα φορές που κάποιος θα με πλησιάσει και θα μου πει: «Θα ήθελα πολύ να δουλέψω για εσάς» και το όνομα της εταιρίας στην πρόταση δεν είναι Google!» λέει το Castle. «Μας αρέσει να συνδεόμαστε με υποψηφίους — αλλά βεβαιωθείτε ότι υπάρχει η εξατομίκευση», καταλήγει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε κινήσεις που πρέπει να κάνεις, αν γίνεις ο νέος manager στην εταιρία που δουλεύεις

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − ten =