αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο νέο μικρό «σούπερ μάρκετ» που θα ανοίξει στις Ελληνικές γειτονιές

Το νέο μικρό «σούπερ μάρκετ» που θα ανοίξει στις Ελληνικές γειτονιές

Μία… αντεπίθεση σχεδιάζουν τα μικρά σουπερ μάρκετ για να αντιμετωπίσουν τους μεγάλους παίχτες της αγοράς. Η κίνηση ακούει στο όνομα «Ερμής» και πρόκειται για το κοινό εμπορικό σχήμα που στήνουν οι όμιλοι αγορών «Αστέρας» και «ΕΛΕΤΑ».

Ο απώτερος στόχος τους είναι η ενίσχυση της διαπραγματευτικής τους δύναμης και την εξασφάλιση καλύτερων τιμών από τους προμηθευτές. Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η νέα οντότητα (ΙΚΕ) να αποκτήσει ΑΦΜ και να καταχωρηθεί στα μητρώα του Κράτους, όπως μεταδίδει το aftodioikisi.gr.

Να σημειωθεί πως από την συνένωση «Αστέρα» και ΕΛΕΤΑ δημιουργείται ένα σχήμα ανεξάρτητων λιανεμπόρων, με 632 επιχειρήσεις που λειτουργούν 796 καταστήματα, παράγουν συνολικό τζίρο 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.

Ο Όμιλος supermarket Αστέρας Εμπορική ΑΕ, ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε την πρώτη κίνηση για συνεργασία ελληνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, σε μια κοινή συμμαχία, ώστε να μπορέσουν τα μέλη του να ανταγωνιστούν τις μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις του χώρου και γενικότερα να έχουν βασικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου στην χώρα μας.

Ο όμιλος αγορών ΕΛΕΤΑ δημιουργήθηκε το 1998 από επαγγελματίες του χώρου προκειμένου να στηρίξει τα ελληνικά μικρομεσαία καταστήματα supermarket. Με Πρόεδρο του ομίλου τον Στέφανο Μπαλάσκα κατάφερε μέσα από το πέρασμα της εικοσαετίας να καθιερωθεί στον χώρο με το εμπορικό σήμα «proton».

Η παραπάνω πρωτοβουλία, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χώρο της «μικρής λιανικής», αποτελώντας «απάντηση» στην επεκτατική πολιτική των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Το δίκτυο των δύο Ομίλων συγκεντρώνει ανεξάρτητους λιανέμπορους απ’ όλη την επικράτεια -632 λιανεμπορικές επιχειρήσεις με συνολικό τζίρο περίπου 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.

Το ενιαίο σχήμα σύμφωνα με τους εμπνευστές του θα επιχειρήσει να αναβαθμίσει τον ρόλο των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες και θα ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 5 =