αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤο μοντέλο… Amazon «κοιτούν» τα Ελληνικά online super market, με έξτρα χρεώσεις

Το μοντέλο… Amazon «κοιτούν» τα Ελληνικά online super market, με έξτρα χρεώσεις

Η πανδημία εξοικείωσε τους καταναλωτές με το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρά το γεγονός ότι όσο περιορίζεται ο κίνδυνος επιστρέφουν στο φυσικό κατάστημα, ένα ποσοστό παραμένει πιστό στο online κανάλι, το οποίο θα πρέπει να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, δυνητικά και με κάποιο κόστος για τον καταναλωτή.

Για τα παραπάνω μίλησε ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, CEO του ομίλου Metro, στο συνέδριο του ECR, ενώ προέβλεψε ότι οι ιδιαίτερα υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης των online supermarket θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα. Μίλησε επίσης για την ετοιμότητα του κλάδου και της εταιρείας του ειδικότερα, στην κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού, κατά την πρώτη φάση της πανδημίας. Τόνισε ότι οι συνθήκες ήταν πρωτόγνωρες, αλλά χάρης στην αύξηση της δυναμικότητας των υποδομών ο όμιλος κατάφερε να ανταποκριθεί καλύπτοντας τις καταναλωτικές ανάγκες. Ο κ. Παντελιάδης περιέγραψε την μετατόπιση της “δουλειάς”, τις δυσκολίες ακόμη και τις ελλείψεις στο ράφι λόγω της υψηλής και απρόβλεπτης ζήτησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα, με διαφορετικές ημέρες και ώρες αιχμής και με πίεση σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.

Ο κ. Παντελιάδης εξήγησε ότι οι νέες τάσεις οδηγούν σε διασύνδεση του φυσικού με το ψηφιακό κατάστημα για λόγους ενιαίας εικόνας. Μάλιστα στο πλαίσιο αυτό, στον όμιλο έχει αρχίσει να εισάγεται τεχνολογία διάδρασης στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων. Όπως τόνισε, ο καταναλωτής γίνεται ολοένα πιο απαιτητικός, τάση που ενισχύθηκε εν μέσω πανδημίας και αναφέρθηκε ειδικότερα στις ανάγκες που αναδεικνύονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Το μοντέλο Amazon

O κ. Παντελιάδης κατέστησε σαφές ότι τα ηλεκτρονικά supermarket έχουν δρόμο ακόμη για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να μειώσουν τους χρόνους παράδοσης και αργά ή γρήγορα να καλέσουν τους πελάτες να πληρώσουν τις έξτρα υπηρεσίες που θα λαμβάνουν. Μάλιστα αναφέρθηκε ενδεικτικά στο παράδειγμα της Amazon, με την αλυσίδα Whole Foods, όπου αν κάποιος θέλει αυθημερόν παράδοση ή παράδοση μέσα σε δύο ώρες, θα έχει οικονομική επιβάρυνση. Στην περίπτωση της Amazon το πρόσθετο κόστος που θα επιβαρύνει τον πελάτη θα βοηθήσει την αλυσίδα να αποφύγει την αύξηση των τιμών στα προϊόντα της και να αντισταθμίσει το αυξημένο λειτουργικό κόστος για παραγγελίες παράδοσης. Αυτό φαίνεται ότι είναι το μοντέλο που θα καταστήσει βιώσιμη την ανάπτυξη και των τοπικών ηλεκτρονικών supermarket.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + 10 =