αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο μεγαλύτερο λάθος που κάνουν ακόμα πολλοί εργοδότες (και 3 διέξοδοι)

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν ακόμα πολλοί εργοδότες (και 3 διέξοδοι)

Οι business leaders βρέθηκαν και αυτοί μπροστά σε ένα νέο τοπίο, στην εποχή του Covid. Σε μία εποχή γεμάτη άγχος, φόβο, με περιορισμένες ατομικές ελευθερίες και αβεβαιότητα.

Οι εργοδότες/managers πρέπει να αντιμετωπίσουν σκληρές αλήθειες σχετικά με το τι χρειάζεται να κάνουν, για να παρακινήσουν και να εμπνεύσουν σε ανθρώπινο, συναισθηματικό και ψυχολογικό επίπεδο την ομάδα τους.

Το inc.com περιγράφει σε άρθρο του ένα μεγάλο λάθος που κάνουν ακόμα αρκετοί business leaders. «Το πρώτο μάθημα ηγεσίας που πρέπει να μάθουν, για να προετοιμάσουν τον εαυτό τους και τους άλλους για την επιτυχία, είναι ότι τα ανθρώπινα όντα δεν μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα μέσα σε… χύτρες ταχύτητας που βασίζονται στον φόβο» σημειώνει το αμερικανικό site.

Έρευνες για την ψυχολογική ασφάλεια, δείχνουν ότι όταν οι ηγέτες καλλιεργούν μια κουλτούρα ασφάλειας, αυτό οδηγεί σε καλύτερη απόδοση. Όταν απουσιάζει η ψυχολογική ασφάλεια, υπάρχει φόβος. Και ο φόβος εμποδίζει τελικά μία εταιρία να φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο της δυναμικής της.

Τα αποτελέσματα της ψυχολογικής ασφάλειας είναι τεράστια και άμεσα. Απελευθερώνει τους ανθρώπους για να συνεργάζονται ελεύθερα, να καινοτομούν και να συμμετέχουν.

Εάν θέλετε να αναβαθμίσετε τις ηγετικές σας ικανότητες για να ανταποκριθείτε στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των εργαζομένων στην εποχή της «Μεγάλη Παραίτησης», η εμπιστοσύνη είναι ένας πυλώνας στον οποίο πρέπει να στηριχτείτε. Ακολουθούν τρεις τρόποι για να χτίσετε μια νοοτροπία ανάπτυξης και να δημιουργήσετε περισσότερη εμπιστοσύνη με τους ανθρώπους σας:

1. Να είσαι πρόθυμος να ακούσεις feedback

Αρκετοί ηγέτες επιλέγουν να μην ακούνε. Από φόβο για… το τι θα ακούσουν. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να εκτίθεσαι σε ιδέες, απόψεις και εποικοδομητικά σχόλια από άλλους όταν λειτουργείς σε ένα σύστημα με επίκεντρο το «εγώ» σου, για τόσο καιρό. Από την άλλη πλευρά, οι ηγέτες που ακούν ενεργά διάφορες οπτικές, είναι αυτοί που είναι ανοιχτοί, ταπεινοί και υπεύθυνοι. Καταφέρνουν τελικά να δουν όλα τα δεδομένα και να ανταποκριθούν κατάλληλα για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των άλλων.

2. Πρώτα οι εργαζόμενοι

Μιλώντας για την εξυπηρέτηση των αναγκών των άλλων, ο ρόλος κάθε ηγέτη θα πρέπει να είναι να εξυπηρετεί πρώτα τους υπαλλήλους – αυτούς που είναι άλλωστε πιο κοντά στην εμπειρία του πελάτη. Οι μεγάλοι ηγέτες συνειδητοποιούν ότι ο Νο. 1 πελάτης τους είναι οι υπάλληλοί τους. Εάν φροντίζουν τους ανθρώπους τους, τους εκπαιδεύουν και τους ενδυναμώνουν, αυτοί οι άνθρωποι θα ασχοληθούν πλήρως με αυτό που κάνουν. Με τη σειρά τους, θα προσεγγίσουν και θα φροντίσουν τον δεύτερο πιο σημαντικό πελάτη: Τους ανθρώπους που αγοράζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.

3. Κάνε τον χώρο εργασίας πιο ανθρώπινο

Οι πανδημία έχει λειτουργήσει και θετικά. Με πολλούς business leaders να εστιάζουν περισσότερο στο ανθρώπινο κομμάτι, σε σχέση με πριν. Νοιάζονται περισσότερο για τους εργαζομένους τους και προσπαθούν να είναι διαφανείς απέναντι τους. Οι σπουδαίοι ηγέτες βλέπουν το θετικό που προέρχεται από το να είναι διαφανείς μπροστά στις αντιξοότητες. Δεν διστάζουν επίσης να ζητήσουν βοήθεια -ακόμη και από τους ίδιους τους υπαλλήλους τους- για να αντιμετωπίσουν τις δικές τους αβεβαιότητες. Με τη δημιουργία ενός πιο ανθρώπινου κλίματος, έρχονται θετικά αποτελέσματα. Οι ομάδες εργάζονται μαζί με τους ηγέτες για να προκύψουν καλύτερα αποτελέσματα και πιο δημιουργικές λύσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 1 =