αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤο λάθος που κάνουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες με τις Facebook Pages | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Το λάθος που κάνουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες με τις Facebook Pages | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Είμαστε στο 2018. Kαι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνεις όταν ξεκινάς ένα νέο επιχειρηματικό project, είναι να φτιάξεις μια Facebook Page. ‘Η μπορείς να το κάνεις ακόμα και πριν βγάλεις το project σου στον «αέρα». Σε παλαιότερο άρθρο είχα εξηγήσει το γιατί έφτιαξα την FB Page του It’s Possible πριν καν το site κάνει «πρεμιέρα».

Είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι νέοι επιχειρηματίες, όντως φτιάχνουν Facebook Pages (και άλλα social media profiles) μόλις ξεκινούν την νέα επιχείρηση τους. Όλα καλά μέχρι εδώ. Κάπου εκεί όμως, συνήθως γίνεται ένα λάθος.

Να το πούμε απλά: Πολλοί νέοι επιχειρηματίες και startuppers φτιάχνουν τις business Facebook Pages τους, στην συνέχεια προσκαλούν και 100-200-300 φίλους τους, και μετά τι κάνουν; Κάθονται… και τις κοιτάνε. Περίπου.

Μπορεί να κάνουν αναρτήσεις συχνά, όμως το κοινό τους (τα likes της Σελίδας δηλαδή), παραμένουν σχεδόν τα ίδια, όσες ημέρες κι αν περάσουν. ‘Η υπάρχει μια εξαιρετικά αργή ανάπτυξη. Γιατί; Είναι πολύ απλό: Διότι οι νέοι επιχειρηματίες νομίζουν ότι θα φτιάξουν δωρεάν μια FB Page, και στην συνέχεια -πάλι δωρεάν- θα γίνουν viral.

Τα πράγματα εδώ δεν λειτουργούν έτσι. Αν θέλεις να αναπτύξεις μια Facebook Page με επαγγελματικά δεδομένα, πρέπει να «ρίξεις» κάποια χρήματα. Ναι, μπορείς να την φτιάξεις δωρεάν, όμως αν θέλεις να αναπτυχθεί και να χτίσεις το δικό σου κοινό, πρέπει να κάνεις τις λεγόμενες sponsored αναρτήσεις ή να κάνεις sponsored όλη την Σελίδα. Είναι οι δύο βασικές επιλογές που παρέχει η πλατφόρμα. Δεν χρειάζεται άπειρο μπάτζετ. Αφού το Facebook σου επιτρέπει να κάνεις μια sponsored ανάρτηση δίνοντας ένα χρηματικό ποσό που ξεκινά από τα 3 ευρώ. Φυσικά, όσο περισσότερα χρήματα επενδύεις, τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορείς να δεις.

Δεν μπορείς να περιμένεις όμως ότι θα κάνει «θαύματα» μια Σελίδα και ότι μέσα σε 1 μήνα θα έχεις 10.000 Likes, αν δεν την προωθήσεις και εσύ, δίνοντας κάποια χρήματα. Εκτός φυσικά αν έχεις μια πολύ viral ιδέα στα χέρια σου, η οποία μπορεί να σαρώσει με το «καλημέρα» και να τραβήξει τα βλέμματα των χρηστών, χωρίς να «ρίξεις» χρήματα. Αλλά τέτοιες ιδέες δεν γεννιούνται κάθε ημέρα…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × two =