αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο ελληνικό e-shop που «έφαγε» βαρύ πρόστιμο 250.000 ευρώ

Το ελληνικό e-shop που «έφαγε» βαρύ πρόστιμο 250.000 ευρώ

Πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ, επιβλήθηκε σε ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας mobilepoint.gr. Η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοίνωσε ότι, κατόπιν διερεύνησης πλήθους καταγγελιών, επέβαλε στο ηλεκτρονικό κατάστημα mobilepoint.gr, χρηματικό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:

-Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.

-Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.

-Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

-Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.

-Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.

Από το υπουργείο σημειώνεται ότι οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, πρέπει να υποβάλουν καταγγελία στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@efpolis.gr, προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − eight =