αρχικηVIRALΤο γιαούρτι, το αβοκάντο και τα άλλα: 8 φαγητά που μπορούν να σε κάνουν πιο δημιουργικό στο γραφείο

Το γιαούρτι, το αβοκάντο και τα άλλα: 8 φαγητά που μπορούν να σε κάνουν πιο δημιουργικό στο γραφείο

Αν νιώθεις καταβεβλημένος από την καθημερινή σου ρουτίνα στο γραφείο, ίσως είναι καιρός να σκεφτείς τι μπορεί να σου δώσει ενέργεια. Αντί λοιπόν να καταναλώσεις κάτι ανθυγιεινό, ενδυνάμωσε το μυαλό και το σώμα σου με κάτι πιο υγιεινό. Αυτή η μικρή αλλαγή θα αυξήσει τα επίπεδα ενέργειάς σου, θα ρυθμίσει την διάθεσή σου και θα σου προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή.

Ακολουθούν 8 ιδέες που μπορούν να κάνουν πιο υγιεινή την ζωή σου στο γραφείο.

1. Πρωινό

Ο τρόπος που αρχίζεις την ημέρα σου, επηρεάζει και καθορίζει και το υπόλοιπό της. Ξεκίνησε το πρωινό σου με δημητριακά, πρωτεΐνη και φρέσκα φρούτα. Ακόμα και ένα βιαστικό πρωινό, έχει αποτέλεσμα. Οι επιλογές είναι πολλές: μία φέτα ψωμί με ταχίνι και μέλι, χυμός από φρέσκα φρούτα σε συνδυασμό με άπαχο γάλα ή μία μπάρα δημητριακών. Όλα αυτά θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι για να βγάλεις την ημέρα.

2. Αβοκάντο

Πλούσια σε καλά λιπαρά και φυτικές ίνες είναι πολύ απολαυστικά και υγιεινά. Απόλαυσέ τα στο γραφείο μαζί με κράκερς ή φτιάξε ένα σάντουιτς με αβοκάντο και γαλοπούλα. Το αβοκάντο βοηθάει στην καλή λειτουργία του αίματος και στην συγκέντρωσή σου.

3. Καρύδια

Γεμάτα πρωτεΐνη, τα καρύδια αποτελούν μία πολύ καλή πηγή ενέργειας. Μπορείς να τα συνδυάσεις με φρούτα και μέλι. Τα ω3 λιπαρά οξέα που εμπεριέχονται στα καρύδια, συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση των πνευματικών λειτουργιών του εγκεφάλου, όπως η μνήμη, η συγκέντρωση και η ικανότητα μάθησης.

4. Blueberries

Γεμάτα αντιοξειδωτικές ουσίες, τα blueberries τρώγονται είτε φρέσκα είτε αποξηραμένα. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνες, τα blueberries βελτιώνουν την λειτουργία του εγκεφάλου.

Αν σκεφτείς ότι περνάς στην δουλειά σου 40 ώρες την εβδομάδα και περισσότερες από 2.000 ώρες τον χρόνο, άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες και γίνε πιο παραγωγικός.

5. Χούμους

Το χούμους, σου προσφέρει βιταμίνη B, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Δοκίμασέ το με κράκερς δημητριακών ή ωμά λαχανικά. Το χούμους σε βοηθάει να διατηρήσεις σε ισορροπία τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου.

6. Ροφήματα

Βεβαιώσου ότι πίνεις τουλάχιστον 6-8 ποτήρια και πρόσεξε πολύ την ποσότητα του καφέ που καταναλώνεις. Η πολλή καφεΐνη σαμποτάρει τον ύπνο σου και τα επίπεδα ενέργειάς σου. Αντίθετα, το νερό σε γεμίζει ενέργεια και βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος.

7. Γιαούρτι

Αυτό το γαλακτοκομικό προϊόν τονώνει το ανοσοποιητικό σου και βοηθάει στην πέψη. Το γιαούρτι βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες και κρατάει σε εγρήγορση τη μνήμη σου.

8. Κανέλα

Η κανέλα ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αυξάνει την ενέργειά σου. Δοκίμασε να βάλεις λίγη στον καφέ, τα δημητριακά ή το γιαούρτι σου. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του , βελτιώνει την μνήμη σου.

Αν σκεφτείς ότι περνάς στην δουλειά σου 40 ώρες την εβδομάδα και περισσότερες από 2.000 ώρες τον χρόνο, άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες όσο είσαι εκεί.

Πηγή: Thrive Global Greece

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × five =