αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο βιβλίο που πρέπει να διαβάσει κάθε επιχειρηματίας, αν θέλει να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών

Το βιβλίο που πρέπει να διαβάσει κάθε επιχειρηματίας, αν θέλει να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών

Όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάνουμε λογικές επιλογές. Όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι ζυγίζουμε αντικειμενικά τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, το κόστος και τα οφέλη και λαμβάνουμε αποφάσεις που μεγιστοποιούν τα αποτελέσματά μας.

Αλλά πολλές φορές, επηρεαζόμαστε από τα ήδη υπάρχοντα πλαίσια και τις ενδείξεις που έχουμε ίσως στα χέρια μας.

Πρέπει να δεις τα δεδομένα σε μεγαλύτερο βάθος. Ειδικά αν είσαι επιχειρηματίας. Το αμερικανικό inc.com σε άρθρο του εξηγεί ότι υπάρχει ένα βιβλίο που πρέπει να διαβάσει κάθε επιχειρηματίας, αν θέλει να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών. Είναι το Behavioral Insights από τους Michael Hallsworth και Elspeth Kirkman. Πατώντας στο link, μπορείς να το βρεις και στο Amazon.

Το βιβλίο περιγράφει το πως μπορείς να κινηθείς, έτσι ώστε να διαχειρηστείς σωστά τους παλάτες σου, χωρίς επιπόλεες κινήσεις. Και φυσικά να έχεις μεγαλύτερες πωλήσεις σε βάθος χρόνου. Μήπως να το τσεκάρεις;

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/713n4SbbmuL.jpg
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − seven =