03/12/24

Το αστρονομικό χρηματικό ποσό που ξόδεψε η Samsung για μάρκετινγκ το 2016

Το marketing της Samsung δύσκολα συγκρίνεται με άλλες εταιρίες κι αυτό γιατί επενδύει ποσά που οι ανταγωνιστές της απλά δεν μπορούν να φτάσουν. Για παράδειγμα, η LG ξόδεψε το 2016 περίπου $1.6 δισεκατομμύρια στον τομέα του marketing για να καλύψει όλη τη γκάμα προϊόντων της, μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχει επιχειρήσει.

Η Samsung λοιπόν ξόδεψε $10.2 δισεκατομμύρια για την ίδια περίοδο. Αναλυτές σημειώνουν πως ο μεγαλύτερος όγκος αυτών των χρημάτων επενδύεται στα κινητά τηλέφωνα, όπως η προώθηση του Galaxy S7. Μάλιστα, η Samsung σημείωσε 15% αύξηση στα έξοδα marketing, κυρίως λόγω των προσπαθειών να διατηρήσει την εικόνα της εταιρίας μετά το φιάσκο του Galaxy Note 7.

Όπως σημειώνει το Unboxholics.com, την ίδια επιθετική στρατηγική αναμένεται να ακολουθήσει η Samsung και φέτος, με το Galaxy S8 να εμφανίζεται παντού.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

5 × one =