αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι σημαίνει το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε χρώμα στο branding. Και όλα έχουν να κάνουν με την ψυχολογία

Τι σημαίνει το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε χρώμα στο branding. Και όλα έχουν να κάνουν με την ψυχολογία

Τα logos που βλέπουμε γύρω μας, δεν έχουν τυχαία χρώματα. Αφού οι άνθρωποι που τα δημιούργησαν γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κάθε χρώμα παίζει ένα συγκεκριμένο ρόλο στην ψυχολογία του ανθρώπου.

Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 3 χαρακτηριστικά παραδείγματα. Είναι τα λογότυπα των Netflix, McDonald’s και Paypal. Πρόκειται δηλαδή για τρεις πολύ μεγάλες εταιρίες. Κάθε μια από αυτές έχει επιλέξει ένα συγκεκριμένο χρώμα για το logo της. Και όχι τυχαία. Το κόκκινο χρώμα δημιουργεί διέγερση και τραβά την προσοχή. Το κίτρινο συνδέεται με την χαρά και την αισιοδοξία. Ενώ το μπλε δημιουργεί μαι αίσθηση εμπιστοσύνης.

https://i.pinimg.com/564x/dc/5a/86/dc5a8607d1a9adf47127e3b2de207b99.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − two =