αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι πρέπει να κάνεις αν οι άλλοι μιλούν πίσω από την πλάτη σου στο γραφείο

Τι πρέπει να κάνεις αν οι άλλοι μιλούν πίσω από την πλάτη σου στο γραφείο

Είναι κάτι που μάλλον σου έχει τύχει, και δεν θα σταματήσει ποτέ: Μερικοί άνθρωποι διαδίδουν φήμες και να μιλούν για άλλους ανθρώπους πίσω από την πλάτη τους.

Το κουτσομπολιό για μία φήμη μπορεί να είναι καταστροφικό, να επηρεάσει αρνητικά την αυτοεκτίμηση ενός ατόμου και να προκαλέσει ανεπιθύμητα προβλήματα στη ζωή του.

Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του, το αμερικανικό A Conscious Rethink εξηγεί πώς να αντιμετωπίσετε ένα άτομο που μιλά για εσάς πίσω από την πλάτη σας. Η προσέγγιση που θα ακολουθήσετε θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πού συμβαίνει – την προσωπική ή επαγγελματική σας ζωή.

Αλλά πριν από όλα, υπάρχει κάτι σημαντικό που πρέπει να τσεκάρετε: Δείτε εάν η πηγή των πληροφοριών σας είναι αξιόπιστη ή όχι. Το πρώτο άτομο που πρέπει να εξετάσετε είναι εκείνο που σας είπε ότι κάποιοι μιλούν πίσω από την πλάτη σας. Αυτό το άτομο μπορεί να έχει κρυφά κίνητρα για να προσπαθήσει να διαταράξει τις σχέσεις σας με άλλους ανθρώπους ή να μπει στο μυαλό σας. Είναι αρκετά εύκολο για ένα χειριστικό άτομο να δημιουργήσει την εικόνα του αξιόπιστου. Άλλωστε, μόλις σου είπε για αυτό το άλλο άτομο που μιλάει από πίσω σου. Φυσικά και είναι… αξιόπιστο! Σου έδωσε αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες, έτσι δεν είναι; Τα πράγματα μπορεί να μην είναι έτσι όπως φαίνονται. Σκέψου λοιπόν αν ο πληροφοριοδότης σου έχει κάποια κρυφά κίνητρα. Επίσης είναι χρήσιμο να τσεκάρεις τις κινήσεις του κατά το χρονικό διάστημα μετά από την παροχή των πληροφοριών προς εσένα, για να δεις αν έχει κάποιο μεγαλύτερο σχέδιο στα σκαριά.

Στην συνέχεια, μπορείς να κάνεις 3 κινήσεις για να διαχειριστείς τις φήμες που διαδίδονται πίσω από την πλάτη σου.

1# Εξέτασε τη σοβαρότητα των φημών. Είναι σημαντικές; ‘Η είναι κάτι που μπορεί να αγνοηθεί. Οι φήμες είναι κακόβουλες ή οφείλονται σε δική σου κακή επικοινωνία; Εάν φαίνεται ότι υπήρξε μια λανθασμένη επικοινωνία, αυτό είναι πιθανώς κάτι που μπορεί να επιλυθεί μιλώντας με τα εμπλεκόμενα άτομα. Εάν οι φήμες είναι κακόβουλες, ίσως θα πρέπει να το συζητήσεις με κάποιον manager.

2# Συνέλεξε ό,τι αποδεικτικά στοιχεία μπορείς πριν πας στη διεύθυνση. Υπάρχει κάποιο είδος εγγράφων ή αποδεικτικών στοιχείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να στηρίξουν τον ισχυρισμό σας; Πιθανότατα θα χρειαστεί να αναφέρετε στην διοίκηση τα ονόματα όλων όσων πιστεύετε ότι εμπλέκονται, ώστε να μπορούν να πραγματοποιήσουν τις δικές τους one-on-one συναντήσεις και να μάθουν τι συμβαίνει.

3# Κράτα αντίγραφα των αποδείξεων. Δημιουργήστε αντίγραφα των αποδείξεων για τον εαυτό σας σε περίπτωση που τα πράγματα πάνε άσχημα ή αν θελήσουν να σας εκδικηθούν. Σε έναν δίκαιο κόσμο, μόλις πάτε στον manager, θα λύσετε το θέμα σας. Αλλά δεν ζούμε σε έναν δίκαιο κόσμο. Μερικές φορές η διοίκηση ενεργεί εναντίον σου. Μπορεί να θέλουν να σε υποβιβάσουν, να σου αλλάξουν το ωράριο ή να σε πιέσουν να παραιτηθείς. Μερικές φορές θα απορρίψουν εντελώς την καταγγελία ως ασήμαντη, λέγοντας ότι δεν αξίζει τον χρόνο ή τον κόπο. Στην πραγματικότητα το να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας στο χώρο εργασίας μπορεί να σας οδηγήσει στην απόλυση ή σε άλλου είδους «αντίποινα». Εάν συμβεί αυτό, θα πρέπει να έχετε διαθέσιμα αποδεικτικά στοιχεία που μπορεί να χρειαστεί να προσκομίσετε σε δικηγόρο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 + three =