αρχικηVIRALΤι θα συμβεί στο σώμα και στο μυαλό σου αν περπατάς γρήγορα για 15 λεπτά κάθε ημέρα

Τι θα συμβεί στο σώμα και στο μυαλό σου αν περπατάς γρήγορα για 15 λεπτά κάθε ημέρα

“Από τα τρεισήμισι χιλιάδες βήματα και πάνω, για κάθε 1.000 έξτρα βήματα που κάνουμε, μειώνουμε 15% την πιθανότητα να πεθάνουμε από οποιαδήποτε αιτία. Και για κάθε 500 βήματα μειώνουμε 7% την καρδιαγγειακή θνησιμότητα. Ο λόγος που αυξάνεται πιο πολύ η μείωση της ολικής θνησιμότητας, είναι ότι η άσκηση προστατεύει και από τον καρκίνο, καθώς οι περισσότεροι καρκινοπαθείς δεν καταλήγουν από τον καρκίνο, αλλά από τη θρόμβωση που προκαλεί. Η παχυσαρκία άλλωστε σχετίζεται με 28 διαφορετικά είδη καρκίνου. Άρα το περπάτημα και η απώλεια βάρους μειώνουν την εμφάνιση καρκίνου και τις επιπλοκές του”.

Οι ενδιαφέρουσες επισημάνσεις ανήκουν στον αντιπρόεδρο του Ινστιτούτου Μελέτης και Εκπαίδευσης στη Θρόμβωση και την Αντιθρομβωτική Αγωγή ( ΙΜΕΘΑ) καρδιολόγο Δημήτρη Ρίχτερ, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη στο Πρακτορείο Fm και στην εκπομπή της Τάνιας Μαντουβάλου “104,9 ΜΥΣΤΙΚΑ ΥΓΕΙΑΣ”, με αφορμή την καμπάνια “Κινήσου ενάντια στη θρόμβωση”, που θα διαρκέσει ως το 2025. Η καμπάνια γίνεται με στόχο να κινητοποιήσει τον κόσμο να ασκηθεί, προκειμένου να μειώσει τον κίνδυνο δημιουργίας θρόμβων στο αίμα, καθώς η θρόμβωση ευθύνεται για τις τρεις βασικές αιτίες καρδιαγγειακών θανάτων παγκοσμίως, που είναι το εγκεφαλικό, το έμφραγμα, και η φλεβική θρομβοεμβολική νόσος.

Ακόμα και 15 λεπτά γρήγορου περπατήματος κάθε ημέρα, μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα. Το περπάτημα προλαμβάνει τα κινητικά προβλήματα. Αυτό επισημαίνει η έρευνα του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ. Μάλιστα, σε αυτή συμμετείχαν πάνω από 300.000 εθελοντές.

Το περπάτημα επίσης βελτιώνει τη διάθεση, τη δημιουργικότητα, ενώ διατηρεί παράλληλα την ψυχική υγεία των ανθρώπων.

Το περπάτημα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Μειώνει τον κίνδυνο σχηματισμού θρόμβων, οξυγονώνει καλύτερα τα όργανα, αλλά βελτιώνει και την καρδιακή λειτουργία.

Το περπάτημα σε γρήγορους ρυθμούς είναι ευεργετικό. Βοηθά στην αποβολή άγχους, χαλαρώνει τους μυς και μειώνει τις διαταραχές του ύπνου.

Οι μεγάλες ιδέες έρχονται όταν περπατάς: Η απλή τακτική του Steve Jobs και του Αριστοτέλη

Είτε σου αρέσουν είτε όχι τα προϊόντα που είχε φτιάξει ο Steve Jobs, ένα είναι σίγουρο: Ήταν ένας άνθρωπος που είχε πολλές ιδέες. Και με έναν μαγικό τρόπο κατάφερνε να παράγει συνεχώς νέες ιδέες και καινοτομίες. Μια από τις τακτικές που εφάρμοζε ο εμβληματικός συνιδρυτής της Apple, ήταν πολύ απλή: Το περπάτημα.

Ναι καλά διάβασες. Ο Steve Jobs πήγαινε συχνά για περιπάτους. Με αυτό τον τρόπο «καθάριζε» το μυαλό του και ευελπιστούσε ότι θα του έρθει η «μεγάλη ιδέα». Ήταν μια καλύτερη κατάσταση, από το να είσαι κλεισμένος μέσα σε 4 τοίχους ενός γραφείου.

Επίσης εφάρμοζε τα «walking meetings»- δηλαδή επαγγελματικές συναντήσεις ενώ περπάταγε. Ο Jobs πίστευε ότι το να κλειστείς σε ένα δωμάτιο και να συζητάς για ώρες, δεν είναι το ιδανικό σκηνικό για να βγει στην επιφάνεια η δημιουργικότητα και η καινοτομία. Έτσι, πολύ συχνά όταν ήθελε να συναντηθεί με ένα ή περισσότερα άτομα, πρότεινε στην άλλη πλευρά να πάνε για έναν περίπατο. Κατά την διάρκεια αυτής της βόλτας συζητούσαν τα επαγγελματικά θέματα που ήθελαν.

Βέβαια ο Jobs δεν είναι ο μόνος που εφάρμοζε μια τέτοια τακτική. Σε μια πολύ πιο παλιά εποχή, εκεί όπου τα τεχνολογικά μέση ήταν πολύ πιο «πρωτόγονα», κάτι παρόμοιο έκανε και ο Αριστοτέλης. Ο οποίος συχνά επέλεγε να περπατά για να γίνει πιο δημιουργικός και να βοηθήσει το μυαλό του να παράγει νέες ιδέες.

Περπατώντας μπορείς να σκέφτεσαι όλα όσα έχεις κάνει στο παρελθόν, αλλά και να ανακαλύψεις νέες προοπτικές και στρατηγικές. Γι’ αυτό την επόμενη φορά που δεν θα έχεις καμία ιδέα, κάνε διάλειμμα και πήγαινε μία βόλτα. Είτε αυτή είναι σε μία παραλία, είτε στο κέντρο της πόλης, ένα 15λεπτος περίπατος μπορεί να είναι καθοριστικός για την επόμενη επιτυχία σου. Αξίζει να αναφέρουμε, ότι λάτρεις του περπατήματος είναι και άλλοι μεγάλοι επιχειρηματίες, όπως ο Mark Zuckerberg και ο Jack Dorsey.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + two =