αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι ετοιμάζει η Vivartia για Goody’s και Everest

Τι ετοιμάζει η Vivartia για Goody’s και Everest

Ανάπτυξη με νέες επενδύσεις, αλλά και μέσω συνεργασιών, θέτοντας ψηλά στην ατζέντα της την ψηφιακή καινοτομία, δρομολογεί η Goody’s, θυγατρική του ομίλου Vivartia Συμμετοχών.

Ήδη έχει παρουσία σε 12 χώρες εκτός Ελλάδας και επεκτείνεται το 2019 με νέα Goody’s Burger House σε Κύπρο, Μάλτα και Σαουδική Αραβία, αλλά και με το concept Flocafe Espresso Room. Σε ό,τι αφορά τις διεθνείς δραστηριότητες, η διοίκηση θέτει ως προτεραιότητα την επέκταση σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος, ενώ αναφορικά με τις βιομηχανικές μονάδες ο όμιλος προσανατολίζεται σε εξορθολογισμό υποδομών, παραγωγικών μονάδων και ενίσχυση πωλήσεων στον τομέα HoReCa.

Κεφαλαιακή ενίσχυση

Πέρυσι ο όμιλος Goody’s κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 13%, βελτιώνοντας τη λειτουργική του κερδοφορία. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 104,3 εκατ. ευρώ, έναντι 92,3 εκατ. ευρώ το 2017 (+13%), με ζημίες μετά από φόρους 0,3 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 5,5 εκατ. ευρώ, και EBITDA από συνεχιζόμενες δραστηριότητες 7 εκατ. ευρώ, έναντι 3,8 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Ωστόσο, το σύνολο ιδίων κεφαλαίων είναι μικρότερο από το μισό του μετοχικού κεφαλαίου στο τέλος του 2018 και, κατά συνέπεια, συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου περί της συνέχισης της δραστηριότητας της εταιρείας. Επιπλέον, το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων υπερβαίνει τη συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών της στοιχείων κατά 2,44 εκατ. ευρώ.

Στο δίκτυο Goody’s οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος σημείωσαν αύξηση 8% και συνεχίστηκε η ανάπτυξη του νέου concept Goody’s Burger House με 5 νέα και ανακαινισμένα σημεία, εκ των οποίων 4 εταιρικά και 1 franchise. Το δίκτυο, με παρουσία σε 5 χώρες, άνοιξε επίσης 2 νέα Goody’s Burger House στο Yerevan της Αρμενίας και συνάφθηκαν νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο Flocafe, οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του συστήματος σημείωσαν αύξηση 15%, ενώ συνεχίστηκε η ανάπτυξη του νέου concept Flocafe Espresso Room σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, με προσθήκη νέων καταστημάτων στα αεροδρόμια Ηρακλείου, Θεσσαλονίκης, Κω και Αθήνας, καθώς και εντός του εμπορικού κέντρου Veso Mare στην Πάτρα.

Παράλληλα, εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα Flocafe Espresso Room στο Κατάρ και στην Πράγα, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας του ομίλου εστίασης με την Autogrill, και άνοιξε το δεύτερο Flocafe Espresso Room στη Μ. Βρετανία.

Αναδιάρθρωση

Στα “χέρια” της Vivartia βρίσκεται πλέον ο όμιλος Everest, κίνηση που επιβλήθηκε από τις τράπεζες για την υλοποίηση της συμφωνίας αναδιάρθρωσης του μακροπρόθεσμου δανεισμού της Goody’s.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε αναδιάρθρωση της δομής του ομίλου μέσω της εξαγοράς του ομίλου Everest (θυγατρικής έως τον περασμένο Μάρτιο της Goody’s A.E.) από τη Vivartia Συμμετοχών αντί 47 εκατ. ευρώ. Η ανωτέρω εξαγορά βασίστηκε σε σχετική αποτίμηση του ομίλου Everest που έγινε από ανεξάρτητη εταιρεία και πραγματοποιήθηκε τη 16η Μαρτίου 2018, ως μέρος του χρονοδιαγράμματος ενεργειών που έχουν συμπεριληφθεί στο συμφωνητικό χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης.

Το τίμημα της αγοραπωλησίας καταβλήθηκε από τη Vivartia κατά την ημερομηνία κάλυψης του κοινού ομολογιακού δανείου, ήτοι τον Απρίλιο του 2018, και η εταιρεία προχώρησε σε αποπληρωμή των δεδουλευμένων τόκων και μέρους του κεφαλαίου του κοινού κοινοπρακτικού ομολογιακού δανείου της. Στη συνέχεια η Vivartia προχώρησε σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Goody’s A.E. με καταβολή μετρητών συνολικού ύψους 16,2 εκατ. ευρώ, με το οποίο αποπληρώθηκαν δεδουλευμένοι τόκοι και μέρος του κεφαλαίου του κοινού κοινοπρακτικού δανείου της Goody’s.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − two =