αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι είναι ο περιβόητος «κανόνας του 20%» που εφαρμόζουν οι εργαζόμενοι της Google. Και φτάνουν σε μεγάλες καινοτομίες

Τι είναι ο περιβόητος «κανόνας του 20%» που εφαρμόζουν οι εργαζόμενοι της Google. Και φτάνουν σε μεγάλες καινοτομίες

Είναι περιττό να πούμε ότι η Google είναι μια από τις πιο καινοτόμες εταιρίες στον κόσμο. Είναι επίσης ένας περιζήτητος εργοδότης, αφού κάθε χρόνο λαμβάνει αμέτρητα βιογραφικά, από ανθρώπους που θέλουν να εργαστούν εκεί. Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο. Η Google έχει δημιουργήσει το κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον, έτσι ώστε από την μια οι εργαζόμενοι να είναι δημιουργικοί και χαρούμενοι, ενώ από την άλλη βγαίνουν στην «επιφάνεια» καινοτόμες ιδέες που ωφελούν και την ίδια την εταιρία.

Το Business Insider περιγράφει τον «κανόνα του 20%» που εφαρμόζουν οι εργαζόμενοι στην Google. Ένας κανόνας για τον οποίο έχουν γραφτεί πολλά άρθρα και αναλύσεις.

Συγκεκριμένα, η εταιρία αφήνει τους υπαλλήλους της να χρησιμοποιήσουν το 20% του χρόνου τους σε άλλα projects που τους κεντρίζουν το ενδιαφέρον και είναι σχετικά με την Google εννοείται. Πέρα από τα tasks που προβλέπει η «βάρδια» τους. Αυτό το 20% του χρόνου μπορεί να μεταφραστεί σε μια μέρα την εβδομάδα, ή τέσσερις ημέρες τον μήνα και σε κάποιες πολύ σπάνιες περιπτώσεις οι πιο ταλαντούχοι και δημιουργικοί είχαν στην διάθεση τους ακόμη και μήνες μέσα στο έτος, τους οποίους διέθεταν επάνω σε ιδέες που πίστευαν ότι θα αποδώσουν καρπούς.

Η εφαρμογή μιας τέτοιας φιλοσοφίας όχι μόνο οδήγησε σε ένα πιο υγιές περιβάλλον όπου όλοι εργάζονταν έχοντας κάποιο κίνητρο, αλλά προέκυψαν και κάποιες καινοτομίες που ως ένα βαθμό καθόρισαν την εταιρία και σήμερα αποτελούν μεγάλη πηγή εσόδων για αυτήν. Μέσα σε αυτόν τον “ελεύθερο χρόνο” δημιουργήθηκαν προϊόντα και υπηρεσίες όπως το Gmail, AdSense, Google Talk, Google news και άλλα.

Θα μπορούσαμε, άραγε, να το δούμε μέσα σε ελληνικές εταιρίες;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 2 =