αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι αποκαλύπτουν οι αριθμοί της Παπαδοπούλου. Μια εταιρία που ιδρύθηκε το 1922 και συνεχίζει ως σήμερα

Τι αποκαλύπτουν οι αριθμοί της Παπαδοπούλου. Μια εταιρία που ιδρύθηκε το 1922 και συνεχίζει ως σήμερα

Ανήκει στο κλαμπ των ιστορικών βιομηχανιών της χώρας –ιδρύθηκε το 1922- και συνεχίζει να παραδίδει μαθήματα επιχειρείν σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία. Ο λόγος για την εταιρεία Μπισκότα Παπαδοπούλου, που μπορεί να δραστηριοποιείται σε έναν παραδοσιακό κλάδο που πιέζεται από τις νέες διατροφικές τάσεις λόγω της στροφής των καταναλωτών σε προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη ή χωρίς καθόλου αλεύρι, στην 97χρονη πορεία της έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται.

Πως το έχει καταφέρει αυτό; Παρακολουθώντας τις διατροφικές τάσεις, “ρίχνοντας” στην αγορά νέα προϊόντα με βρώμη, με μαύρη σοκολάτα, κ.ά. τα οποία έχουν “πατήσει” πάνω στα brands της, όπως είναι το ΠΤΙ ΜΠΕΡ, τα Caprice, τα Cream Crackers που είναι διαχρονικά. Βέβαια σε συνδυασμό και με επιπρόσθετες προωθητικές ενέργειες.

Αποτέλεσμα να παραμένει market leader στο βασικό κομμάτι δραστηριότητας που είναι η αγορά μπισκότων και να έχει ισχυρή θέση στις κατηγορίες του ψωμιού και στις μπάρες, αυξάνοντας τις πωλήσεις, τα μερίδια αγοράς της, τα κέρδη της, τα ταμειακά διαθέσιμά της, τις εξαγωγές της και το ανθρώπινο δυναμικό της.

Πέρυσι –τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός- οι πωλήσεις της “έτρεξαν” με ρυθμό ανάπτυξης 6%, ξεπερνώντας σε επίπεδο ομίλου τα 157,89 εκατ. ευρώ. Διψήφιο ήταν το ποσοστό ανάπτυξης που κατεγράφη στα καθαρά της κέρδη, στα ταμειακά της διαθέσιμα, στις εξαγωγές της και στον αριθμό του απασχολούμενου προσωπικού της.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων σε επίπεδο ομίλου ενισχύθηκαν κατά 14,9% στα 12,2 εκατ. ευρώ και κατά 24,7% αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη της μετά από φόρους ανερχόμενα στα 9,27 εκατ. ευρώ. Η αύξηση των κερδών μετά από φόρους οφείλεται εν μέρει και στην επίδραση των νέων μειωμένων συντελεστών φόρου εισοδήματος στην αναβαλλόμενη φορολογία.

Η διεθνής παρουσία της εταιρείας ενισχύθηκε, οι εξαγωγές της αυξήθηκαν κατά 12%, μέσω της επώνυμης διείσδυσης των προϊόντων στα οργανωμένα δίκτυα λιανικής, με έμφαση τόσο στις Ευρωπαϊκές αγορές και τις αγορές της Μέσης Ανατολής, όσο και της Βορείου Αμερικής και Ασίας. Σήμερα η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε 55 χώρες παγκοσμίως. Με τα Caprice να παραμένουν το Νο1 εξαγωγικό προϊόν της εταιρείας, σημειώνοντας το 2018 ανάπτυξη 6% σε όγκο.

Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης κατέγραψαν και τα ταμειακά της διαθέσιμα και ισοδύναμα τα οποία στη λήξη της χρήσης ανέρχονταν στα 27,725 εκατ. ευρώ από 21,906 εκατ. ευρώ την αντίστοχη περίοδο του 2017 αλλά και ο αριθμός του απασχολουμένου προσωπικού της ο οποίος αυξήθηκε κατά 12,57% στα 1.289 άτομα από 1.145 άτομα που απασχολούσε το 2017.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + three =