αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤι έγινε στο πρώτο Facebook Community Day στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος

Τι έγινε στο πρώτο Facebook Community Day στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος

Με μεγάλο ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 10 Απριλίου το πρώτο Facebook Community Day στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος στην Αθήνα. Στο Facebook Communities Day παρευρέθηκαν Community Admins από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα νέα εργαλεία για τους διαχειριστές ομάδων και την τεχνολογία, ώστε να διαφυλάξουν την ασφάλεια των ανθρώπων στο Facebook.

Βασικός ομιλητής της διοργάνωσης ήταν η Nicola Mendesohn, Αντιπρόεδρος του Facebook για την περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), η οποία δήλωσε σχετικά: «Οι συμμετέχοντες μπορούν να συνδεθούν, να μάθουν ο ένας με τον άλλο και να μοιραστούν εμπειρίες με άλλους ηγέτες της κοινότητας, καθώς και να ενημερωθούν από εμάς αναφορικά με τα προϊόντα που δημιουργούμε, ώστε να βοηθήσουμε στην ασφάλεια και υποστήριξη κοινοτήτων. Στόχος μας είναι να παρέχουμε ευκαιρίες στους δημιουργούς των κοινοτήτων για να μοιραστούν τα σχόλιά και τις εμπειρίες τους μαζί μας, ώστε να τους υποστηρίξουμε καλύτερα.»

Ηγέτες ομάδων απ’ όλη την Ελλάδα συνδέθηκαν με άλλους διαχειριστές από διαφορετικές ομάδες, αντάλλαξαν απόψεις και συμμετείχαν σε ένα workshop πάνω στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, νέων εργαλείων και tips για ηγέτες κοινοτήτων. Η Nicola σχολίασε: «Επιλέξαμε τα σημερινά θέματα με σκοπό να μπορέσουμε να παρέχουμε στους συμμετέχοντες ιδέες για το πώς να εμπλέξουν την κοινότητά τους, πώς να διαχειριστούν την κοινότητά τους και πώς να σκιαγραφήσουν το μέλλον και να μεγαλώσουν την κοινότητά τους».

Οι ομάδες που συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν το The Thing About Greece, μια αθλητική και δραστήρια ομάδα που ασχολείται με τον τουρισμό, το όραμα της οποίας είναι η δημιουργία ντοκιμαντέρ, βίντεο, ταινιών και φωτογραφικών ειδήσεων για την προβολή της Ελλάδας εντός της χώρας αλλά και στο εξωτερικό, το The Language Project, μια ελληνική ΜΚΟ που προσφέρει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα με επίκεντρο τις ξένες γλώσσες και τη γλωσσική εκπαίδευση ώστε να βοηθήσει τα άτομα που έχουν ανάγκη να γνωρίσουν τα δικαιώματα τους και να βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες διαβίωσής τους, η ομάδα Lifeguard Hellas Save & Rescue Volunteer Team, μια ομάδα εθελοντών που ιδρύθηκε για τη διάσωση ανθρώπων στη θάλασσα, καθώς με σημαντικό έργο και στο πλαίσιο του αυξανόμενου προβλήματος των προσφύγων στην Ελλάδα, το I LOVE THE 70’s 80’s 90’s MUSIC στην ομάδα συμμετέχουν άνθρωποι που αγαπούν τη μουσική και διοργανώνουν εκδηλώσεις με τα μέλη τους καθώς και για άλλους συμμετέχοντες.

Ο διαχειριστής της ομάδας The Thing About Greece, Θέμης Λαμπρίδης, δήλωσε σχετικά με τα νέα εργαλεία που προσφέρει το Facebook: «Μπορούμε να βρούμε αιτήματα μελών, Insight Group και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες μαζί σε ένα μέρος, διευκολύνοντας έτσι τη διαχείριση των ομάδων και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να συνδεθούμε με μέλη της ομάδας μας».

Τα μέλη της διαχειριστικής ομάδας του Community Τhe Language Project, Βιολέττα Τσιτσιλιάνη και Σύλβια Κουβέλη επεσήμαναν: «Μέσα από την ομάδα καταφέραμε να έρθουμε σε επαφή με ανθρώπους από διαφορετικές χώρες. Πιστεύουμε ότι χωρίς την ομάδα μας, δεν θα μπορούσαμε να επιτύχουμε τόσο εύκολα τους στόχους μας, δηλαδή δεν θα μπορούσαμε να οργανώσουμε εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια και πολιτιστικές εκδηλώσεις σε συνεργασία με οργανισμούς και εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό».

Οι διαχειριστές της σελίδας Lifeguard Hellas, Ευτυχία Κουμαρτζάκη και Αμελί Φραντζέσκου, σχολίασαν: «Η σελίδα βρίσκεται στην καρδιά της κοινότητας, συνδέει τα μέλη της. Μέσω της σελίδας καταφέραμε να ενώσουμε τα μέλη της και να προωθήσουμε το έργο μας και να φέρει τους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν και να συμμετάσχουν στις προσπάθειές μας πιο κοντά μας».

Εκτός από τη διευκόλυνση της επικοινωνίας, στόχος του Facebook είναι επίσης να ενθαρρύνει τη σύνδεση μεταξύ των μελών των ομάδων. Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συμμετέχουν τώρα σε ομάδες.

Περίπου 250 εκατομμύρια από αυτούς δηλώνουν ότι οι θεματικές των ομάδων είναι ουσιαστικές και νιώθουν ότι ανταποκρίνονται στα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Από αυτά τα δεδομένα καταλαβαίνουμε πώς τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν την κοινωνική μας ζωή. Περίπου 22 εκατομμύρια εκδηλώσεις διοργανώθηκαν το 2017 μέσω του Facebook, είναι εύκολο να αντιληφθούμε την επίδραση του Facebook στην επικοινωνία και σύνδεση των ανθρώπων.

Πηγή: Business News

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − eight =