αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤην δική του «αντεπίθεση» με νέα έτοιμα γεύματα κάνει η Βασιλόπουλος

Την δική του «αντεπίθεση» με νέα έτοιμα γεύματα κάνει η Βασιλόπουλος

Με την τοποθέτηση σε συγκεκριμένο αριθμό καταστημάτων νέας, διευρυμένης σειράς έτοιμων γευμάτων ξεκίνησε η «ΑΒ Βασιλόπουλος» την «αντεπίθεση» με στόχο την επανάκτηση της πρώτης θέσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Χθες, η γνωστή αλυσίδα ανακοίνωσε ότι από επιλεγμένα καταστήματα της «ΑΒ Βασιλόπουλος» σε ορισμένες για την ώρα περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, καθώς και από το ηλεκτρονικό κατάστημά της, θα διατίθενται έτοιμα γεύματα με επωνυμία «ΑΒ You’ll Love από τον Ακη Πετρετζίκη». Η σειρά περιλαμβάνει έτοιμα μαγειρευτά φαγητά, φρέσκες σαλάτες, πίτσες, πεϊνιρλί, σάντουιτς και επιδόρπια. Με τη μορφή των τυποποιημένων γευμάτων –συσκευασμένα έτοιμα προς κατανάλωση ή για ζέσταμα– τα προϊόντα αυτά θα διατίθενται σε 59 σημεία πώλησης της αλυσίδας, ενώ σε 29 από αυτά τα σημεία θα βρίσκονται και στη βιτρίνα (υπό τη μορφή της χύμα διάθεσης, της διάθεσης σε μερίδες ανάλογα με την ποσότητα που επιθυμεί ο καταναλωτής).

«Μέσα από τη νέα σειρά έτοιμων γευμάτων AB You’ll Love, ξεκινάμε μια προσπάθεια που είμαι βέβαιος πως θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία στην κατηγορία αυτή και θα αποτελέσει βασικό πυλώνα ανάπτυξης και διαφοροποίησης για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της «ΑΒ Βασιλόπουλος» (σ.σ. φέρει τον τίτλο του brand president) Βασίλης Σταύρου. Την έντονη δραστηριοποίηση της «ΑΒ Βασιλόπουλος» στην κατηγορία των έτοιμων γευμάτων ως στρατηγική κίνηση ανάπτυξης της αλυσίδας είχε προαναγγείλει στις αρχές Φεβρουαρίου ο κ. Β. Σταύρου. Σε επόμενη φάση, μάλιστα, δεν αποκλείεται η αλυσίδα να προχωρήσει και σε σάλες εστίασης, τουλάχιστον στα μεγάλα καταστήματά της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διάθεση έτοιμων γευμάτων αποτελεί στρατηγική επιλογή του μητρικού ομίλου Ahold Delhaize. Σύμφωνα δε με μελέτη του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Ειδών, συνολικά η αγορά της εστίασης και των έτοιμων γευμάτων υπολογίζεται σε 5,6 δισ. ευρώ, αποτελώντας μια σημαντική «δεξαμενή» τζίρου για τα σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζεται ότι η διάθεση έτοιμων γευμάτων στη βιτρίνα είναι κάτι στο οποίο έχει ήδη δραστηριοποιηθεί ήδη η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», ακόμη και σε μικρά και μεσαία καταστήματά της, πέρα από τα συσκευασμένα έτοιμα γεύματα που ήδη έχει εδώ και χρόνια στα ράφια της.

Το 2018 οι πωλήσεις της «ΑΒ Βασιλόπουλος» υποχώρησαν για δεύτερη συνεχή χρονιά, εξέλιξη που αποδίδεται στην επαναλειτουργία του δικτύου της «Μαρινόπουλος» υπό την ΕΥΣ. Μάλιστα, η ΑΒ που το 2016 ήταν από τους μεγαλύτερους κερδισμένους της κατάρρευσης της «Μαρινόπουλος» και κατείχε την πρώτη θέση από πλευράς μεριδίων αγοράς, πλέον βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

Οι επόμενες κινήσεις στο πλαίσιο της «αντεπίθεσης» περιλαμβάνουν την παροχή εξατομικευμένων προσφορών στους πελάτες της «ΑΒ Βασιλόπουλος», μέσω της κάρτας πιστότητας, ενώ αναμένεται και η οργανική της ανάπτυξη με την προσθήκη νέων καταστημάτων στο δίκτυό της.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 2 =