αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤα Zara φέρνουν τα δικά τους livestreams στην Ευρώπη: Θα βλέπεις από τον καναπέ σου και θα αγοράζεις

Τα Zara φέρνουν τα δικά τους livestreams στην Ευρώπη: Θα βλέπεις από τον καναπέ σου και θα αγοράζεις

Να επεκτείνει τις αγορές σε ζωντανή μετάδοση σε Ευρώπη και ΗΠΑ στη διάρκεια του τρέχοντος έτους επιθυμεί ο όμιλος Zara, δοκιμάζοντας έναν τρόπο που είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλής στην Κίνα, αλλά με τον οποίο οι καταναλωτές στη Δύση είναι λιγότερο εξοικειωμένοι.

Οι πεντάωρες ζωντανές εκπομπές πώλησης στην Κίνα, που μεταδίδονται εβδομαδιαία στο Douyin, την πλατφόρμα που ανήκει στην εταιρεία που έχει και το TikTok, έχουν βοηθήσει στην ενίσχυση των πωλήσεων της Zara από τότε που ξεκίνησαν τον περασμένο Νοέμβριο, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων λιανικής EDITED.

«Θέλουμε να το μεταφέρουμε στις χώρες της Δύσης, όπου το livestream δεν είναι τόσο δημοφιλές… όμως σκεφτήκαμε γιατί όχι -από την άποψη της ψυχαγωγίας αυτό είναι σαν εξέλιξη», δήλωσε εκπρόσωπος της Zara για την πρωτοβουλία, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το διάστημα από τον Αύγουστο έως τον Οκτώβριο.

Οι αγορές ως ψυχαγωγία δεν είναι κάτι καινούργιο -τα τηλεοπτικά κανάλια με πωλήσεις όπου οι τηλεθεατές τηλεφωνούσαν για να αγοράσουν τα προϊόντα που παρουσιάζονταν ήταν δημοφιλή για δεκαετίες- όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν πυροδοτήσει μια νέα εποχή livestreaming, με αιχμή του δόρατος την Κίνα, όπου οι influencers πωλούν τα πάντα, από καλλυντικά μέχρι σνακ και μάλιστα με φρενήρεις ρυθμούς.

Στην εκπομπή της Zara στο Douyin εμφανίζονται μοντέλα που φορούν φορέματα Zara, δοκιμάζουν παπούτσια και κοσμήματα. Περιλαμβάνει επίσης σκηνές από πασαρέλα και πλάνα με μακιγιάζ στα «παρασκήνια», ενώ το χαλαρό ύφος έρχεται σε αντίθεση με τα σκληρά livestreams με οικοδεσπότες όπως ο «Lipstick King» Li Jiaqi, για τα οποία είναι διάσημος.

Μια ομάδα 70 ατόμων εργάζεται για το ζωντανό σόου, το οποίο μεταδίδεται από έναν χώρο 1.000 τετραγωνικών μέτρων στη Σαγκάη, αλλάζοντας γωνίες λήψης από επτά κάμερες, σύμφωνα με τη Zara. Κατά μέσο όρο, προσελκύει περίπου 800.000 μοναδικούς θεατές ανά εκπομπή.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις ΗΠΑ και στις ευρωπαϊκές χώρες, η Zara επέλεξε να φιλοξενεί ζωντανές εκπομπές στην εφαρμογή και στην ιστοσελίδα της αντί σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για να διασφαλίσει τον έλεγχο της αισθητικής.

Ο Alfonso Segura, ο οποίος διευθύνει τη συμβουλευτική εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας TFR με έδρα τη Βαρκελώνη, δήλωσε ότι αυτή η μέθοδος θα της επέτρεπε επίσης να ενισχύσει τη δέσμευση των πελατών της και να αξιοποιήσει τη βάση δεδομένων των εγγεγραμμένων χρηστών της.

Τα ad-hoc livestreams θα αναδεικνύουν συγκεκριμένες συλλογές της Zara Woman και θα φιλοξενούνται από δύο «πολύ γνωστές» προσωπικότητες της μόδας, δήλωσε η εταιρεία, χωρίς να κατονομάσει ποιες είναι αυτές οι προσωπικότητες.

Στοχεύοντας σε μια «φιλική, χαλαρή και διασκεδαστική» εμπειρία, οι εκπομπές θα είναι μικρότερες από εκείνες στο Douyin, με διάρκεια 45 λεπτά έως μία ώρα, όμως οι θεατές θα μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο με ερωτήσεις, σχόλια και emojis.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 1 =