αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα «Self Service» καταστήματα στα οποία επενδύει ο Σκλαβενίτης

Τα «Self Service» καταστήματα στα οποία επενδύει ο Σκλαβενίτης

Πέρα από την έμφαση στις τιμές, οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων, οι μεγάλες αλυσίδες επεξεργάζονται διάφορα project που θα μπορούσαν να τους δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται, όπως φαίνεται, και η επέκταση του concept καταστημάτων «Self Service», το οποίο λάνσαρε πέρυσι στην ελληνική αγορά η Σκλαβενίτης.

Αυτή τη στιγμή, το συγκεκριμένο είδος καταστήματος αριθμεί 26 σημεία σε όλη την Ελλάδα ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα ακόμη στην περιοχή «Εδέμ» του Παλαιού Φαλήρου.

Πρόκειται για καταστήματα επιφάνειας περίπου 200 τ.μ. ειδικά σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στα ράφια τους βρίσκονται κυρίως συσκευασμένα προϊόντα ενώ διατίθενται και όλα τα είδη οπωροπωλείου καθώς και η βασική ποικιλία προϊόντων παντοπωλείου και ειδών ψυγείου και κατάψυξης. Κύκλοι προσκείμενοι στην Σκλαβενίτης αναφέρουν πως «η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών προσεγγίσεων για να προσφέρει στους καταναλωτές την άριστη εξυπηρέτηση».

Η Σκλαβενίτης με την κίνηση αυτή φαίνεται πως επιχειρεί να απαντήσει στην στροφή των καταναλωτών στα τυποποιημένα/συσκευασμένα τρόφιμα, ασφαλή και εύκολα να αποθηκευτούν στο σπίτι για αρκετό διάστημα. Μια συνήθεια που υιοθέτησαν στη διάρκεια του lockdown και φαίνεται πως συνεχίζεται και στην μετά Covid-19 εποχή κυρίως για λόγους ασφάλειας αλλά και ευκολίας. Οι καταναλωτές, όπως αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς, απέφευγαν να αγοράζουν χύμα προϊόντα στη διάρκεια της καραντίνας καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές το επόμενο διάστημα.

Πηγή: mononews.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 1 =