αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤα podcasts έρχονται στο Facebook (Εικόνα)

Τα podcasts έρχονται στο Facebook (Εικόνα)

Ένα ακόμα μπάσιμο κάνει το Facebook. Ο τεχνολογικός κολοσσός από τις 22 Ιουνίου θα λανσάρει μια νέα λειτουργία, με την οποία οι podcasters θα μπορούν να αναρτούν τα δικά τους podcasts απευθείας και αυτόματα στo FB. Από όπου οι άλλοι χρήστες θα μπορούν να τα ακούσουν, χωρίς να μεταβούν σε άλλη πλατφόρμα.

Όπως μεταδίδει το The Verge, οι podcasters θα μπορούν να συνδέσουν τη ροή RSS της εκπομπής τους με το Facebook, το οποίο στη συνέχεια θα δημιουργήσει αυτόματα News Feed posts για όλα τα επεισόδια που δημοσιεύονται. Όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα παρακάτω.

Πλέον στις Pages θα υπάρχει δηλαδή και η καρτέλα podcasts. Άρα λοιπόν όπως φαίνεται, για να χρησιμοποιήσει κάποιος podcaster τη νέα λειτουργία θα πρέπει να έχει Page και όχι απλό προφίλ. «Το Facebook θα είναι το μέρος όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να απολαύσουν, να συζητήσουν και να μοιραστούν τα podcasts που αγαπούν, μεταξύ τους», λέει η εταιρία. Οι χρήστες θα μπορούν, ακολουθώντας τις αντίστοιχες σελίδες, να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλο το σχετικό περιεχόμενο χωρίς να βγουν από το app ή τo website του Facebook και μάλιστα θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν και σύντομα clips διάρκειας έως 1 λεπτού από τα αγαπημένα τους shows (αρκεί βέβαια οι παραγωγοί να το επιτρέψουν).

Κάτι που ωστόσο έχει προκαλέσει κάποιες σκέψεις σε αρκετούς δημιουργούς εκπομπών είναι πως οι όροι χρήσης που καλούνται να υπογράψουν δεν είναι ξεκάθαροι ως προς το πως μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά το Facebook τα podcasts τους που θα γίνονται διαθέσιμα. Επίσης, τίθεται και ένα ερώτημα τι θα γίνεται με τα μονόλεπτα clips των χρηστών, τα οποία και μπορούν να φιλοξενούνται και εκτός της σελίδας του δημιουργού και στα οποία δεν έχει πλέον καμία δικαιοδοσία ο ίδιος.

Όλα αυτά βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαία. Το Facebook έχει δει την άνοδο των podcasts και επίσης έχει δει ότι οι δημιουργοί διαμοιράζονται τα podcasts τους μέσω του Facebook. Τώρα με τα νέα εργαλεία που δίνει ο τεχνολογικός κολοσσός θέλει να γίνονται… όλα στο Facebook, χωρίς να χρειάζεται ο εκάστοτε ακροατής να μεταβεί σε κάποια άλλη πλατφόρμα. Ενώ μένει να δούμε και αν θα αξιοποιήσει διαφημιστικά το Facebook το κομμάτι των podcasts.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − 10 =