Τα online σούπερ μάρκετ Care Market.gr και το yoda.gr ήρθαν σε συμφωνία για τη συνένωσή τους.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνένωσή τους θα τους επιτρέψει να εδραιωθούν ως το μεγαλύτερο αμιγώς online σούπερ μάρκετ σε πελατολόγιο και όγκο πωλήσεων, με την κεφαλαιοποίηση ενός μεριδίου αγοράς που θα ξεπερνά το 25%, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά.
Η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει την προοδευτική από κοινού λειτουργία των δύο εταιρειών, τη διατήρηση της πλατφόρμας του Care market.gr, ως βασικού brand του νέου σχήματος και την ανάληψη του management από το yoda.gr, το οποίο διατηρεί και την πλειοψηφία στη νέα εταιρεία που δημιουργείται.
Στόχος της κοινής πλέον πλατφόρμας του caremarket και του yoda είναι, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών προς του πελάτες, η διεύρυνση του κωδικολογίου και η αξιοποίηση του κοινού κέντρου αποθήκευσης και διανομής.
Ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO του yoda.gr, ανέφερε σχετικά: “η ανάπτυξη της online αγοράς στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα σημαντική τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας πλέον την παγκόσμια τάση. Η συνένωση του care market με το yoda.gr δημιουργεί σίγουρα νέα δεδομένα, από τη στιγμή που δύο σημαντικές εταιρείες αθροίζουν τα δυναμικά τους στοιχεία. Συνδυάζουμε την αξιοπιστία, το brand awareness και το ευρύ πελατολόγιο του care market.gr, με την υψηλή εμπειρία του χρήστη και το supply chain model του yoda.gr, δημιουργώντας το αρτιότερο, αμιγώς ηλεκτρονικό supermarket στην Ελλάδα”.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetail Audit της Convert Group, η οποία καταγράφει σε πραγματικό χρόνο στοιχεία πωλήσεων των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, οι συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις για το 2017 του λιανεμπορίου τροφίμων, εκτιμώνται σε 37 εκατ. ευρώ, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 50% που καταγράφηκε στην αγορά είναι ιδιαίτερα υψηλός και αντίστοιχος με αυτόν αγορών του εξωτερικού. Οι σχετικές προβλέψεις προσδιορίζουν ότι το 2020 το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στην αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα θα ξεπεράσει το 1%, με πωλήσεις της τάξης των 180-200 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, τα προϊόντα που επιλέγουν να αγοράσουν πλέον οι καταναλωτές από online σουπερμάρκετ αρχίζουν να παρουσιάζουν όλο και μικρότερες διαφορές σε σχέση με τις αγορές σε φυσικά καταστήματα, ενώ το μέσο «καλάθι» στα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ καταγράφεται ιδιαίτερα υψηλό στα 88,5 ευρώ, δεδομένα που καταδεικνύουν τη δυναμική προοπτική της αγοράς για τα επόμενα χρόνια.
Πηγή: Economy365.gr