αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα MyMarket δεν «πείραξαν» την διευθύντρια που έστειλε το επίμαχο έγγραφο. Είχε εντολές από «ψηλά»;

Τα MyMarket δεν «πείραξαν» την διευθύντρια που έστειλε το επίμαχο έγγραφο. Είχε εντολές από «ψηλά»;

Το έγγραφο διέρρευσε, έγινε viral στο διαδίκτυο (για αρνητικό λόγο), και προκάλεσε αντιδράσεις. Ναι, μιλάμε για την επιστολή που μοιράστηκε στους εργαζομένους των MyMarket, την οποία παραθέσαμε και εδώ στο It’s Possible από το πρωί της Τρίτης. Πέρα από τον πρώτο «θόρυβο» που δημιουργήθηκε, αξίζει τώρα να δούμε το «μετά».

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Η εταιρία μετά την διαρροή του εγγράφου, έβγαλε άμεσα ανακοίνωση. Τι έλεγε σε αυτή: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10.700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος – ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό».

Ουσιαστικά τα MyMarket μας λένε ότι η διευθύντρια που υπογράφει το επίμαχο έγγραφο έδρασε -κάπως- μόνης της. Και έτσι πρόκειται για ένα «μεμονωμένο περιστατικό» που «δεν εκφράζει την εταιρία». Παρόλα αυτά, μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές (απόγευμα Τετάρτης) τα MyMarket δεν έχουν κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση που να ξεκαθαρίζουν το αν θα απομακρύνουν την συγκεκριμένη διευθύντρια από την εταιρία (γενικά) ή έστω από την θέση της (ειδικά).

Δείτε όμως μια σημαντική λεπτομέρεια στο έγγραφο. Ξεκινά με την φράση: «Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή πωλήσεων της εταιρίας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν». Τι λέει λοιπόν η εν λόγω διευθύντρια; Ότι δεν ξύπνησε ένα πρωί… και είπε να στείλει το πολυσυζητημένο μήνυμα στους εργαζομένους. Αλλά υπήρξε επικοινωνία, και προφανώς συγκατάθεση, από τον διευθυντή πωλήσεων. Την ίδια στιγμή, βγαίνουν πληροφορίες από εργαζομένους δεξιά και αριστερά, που λένε ότι το περιστατικό δεν ήταν μεμονωμένο, αλλά αυτή είναι μια γενικότερη πρακτική της αλυσίδας.

https://www.economistas.gr/sites/default/files/2019-03/mymarket.png

Όλο αυτό το σκηνικό αποτελεί και ένα μάθημα διαχείρισης κρίσεως- τουλάχιστον για εμάς τους ουδέτερους που το παρακολουθούμε «από έξω». Τα MyMarket ξαφνικά βρίσκονται μπροστά σε μια δύσκολη κατάσταση. Τι θα έκανες αν ήσουν στην θέση τους; Απομακρύνεις την διευθύντρια; Οκ, αλλά αν έχει εκτελέσει εντολές από «ψηλά», είναι πιθανό στην συνέχεια να «τα βγάλει στη φόρα» και να πλήξει ακόμα περισσότερο την εταιρία. Κρατάς την διευθύντρια στην θέση της; Μα πως θα το «μαστορέψεις» επικοινωνιακά -και όχι μόνο- αυτό, αφού ήδη έχεις δηλώσει ως εταιρία ότι «δεν σε εκφράζουν» τα όσα αναφέρονται στο έγγραφο και τα έχεις καταδικάσει; Πας σε κάποια τρίτη επιλογή που δεν μπορούμε να προβλέψουμε;

Η απάντηση σε αυτό τον «γρίφο» μόνο εύκολη δεν είναι. Μένει να δούμε τι θα γίνει στο προσεχές χρονικό διάστημα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 2 =