06/02/25

Τα media στον δρόμο προς το μέλλον: Οι New York Times κατέγραψαν «εκτόξευση» στους digital συνδρομητές

Τα media μπαίνουν όλο και περισσότερο στον κόσμο του ίντερνετ. Κάτι που έχει γίνει ακόμα πιο έντονο, με την ανάπτυξη των φορητών συσκευών τα τελευταία χρόνια. Τα αποτελέσματα που μόλις ανακοίνωσαν οι New York Times, επιβεβαιώνουν αυτή την παγκόσμια τάση. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους.

Οι New York Times κατέγραψαν το πρώτο τρίμηνο του 2017, την μεγαλύτερη αύξηση digital συνδρομητών στην ιστορία του διάσημου brand. Συγκεκριμένα, οι ιντερνετικοί συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 308.000 άτομα. Συνολικά, οι NYT έχουν πλέον σχεδόν 2 εκατ. digital συνδρομητές.

«Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν τη σημερινή δυναμική και την μελλοντική προοπτική της ψηφιακής μας στρατηγικής. Όχι μόνο για να προσεγγίσουμε το ευρύ κοινό, αλλά και για να πετύχουμε σημαντικά έσοδα» τόνισε ο πρόεδρος και CEO των NYT, Mark Thompson.

Όπως σημειώνει το αμερικανικό Recode.net, τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση το πρώτο τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 19%. Φτάνοντας τα 49,7 εκατ. δολάρια. Την ίδια στιγμή, τα έσοδα από έντυπες διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 18%, στα 80,4 εκατ. δολάρια.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

five × 5 =