αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα McDonald’s εξηγούν πως είναι ως εργοδότης. Μέσα από μια νέα καμπάνια

Τα McDonald’s εξηγούν πως είναι ως εργοδότης. Μέσα από μια νέα καμπάνια

Η McDonald’s συνεργάζεται με την τραγουδίστρια Marseaux για να αναδείξει τη φρέσκια και νεανική Employer brand καμπάνια της, που αντικατοπτρίζει τις αξίες και τη φιλοσοφία του brand ως εργοδότη.

Η νέα brand καμπάνια περιλαμβάνει το νέο τραγούδι που δημιούργησε η Marseaux με τίτλο “Baby Steps Freestyle” και παρουσιάζει ευκαιρίες καριέρας στα McDonald’s για όλους, ακόμα και χωρίς εργασιακή εμπειρία.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την τραγουδίστρια Marseaux ως το πρόσωπο της νέας μας καμπάνιας Employer Brand, καθώς το νέο της τραγούδι “Baby Steps Freestyle” εκφράζει την οικοδόμηση της καριέρας κάποιου, με το σωστό πάθος, τη δέσμευση και τη δημιουργικότητα που είναι αξίες που αναζητούμε στην ομάδα μας. Στη McDonalds, στα εστιατόριά μας και στα κεντρικά μας γραφεία, δεσμευόμαστε να παρέχουμε ένα ανταποδοτικό και θετικό περιβάλλον για τους ανθρώπους μας, ακόμη και για όσους δεν έχουν εργασιακή εμπειρία, αγκαλιάζοντας πραγματικά τις ίσες ευκαιρίες για όλους», λέει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Ελλάς, διαχειρίστρια της McDonald’s στην Ελλάδα.

Ως εργοδότης, η McDonald’s μέσω της Premier Capital Hellas απασχολεί ανθρώπους κάθε γένους ή φυλής, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου. Προάγει ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον παρέχοντας ποιοτικές θέσεις εργασίας, εκπαίδευση και δεξιότητες, ενώ παράλληλα δημιουργεί ίσες ευκαιρίες για όλους. Περισσότεροι από 1.600 εργαζόμενοι εκπαιδεύονται και εργάζονται στα 32 εστιατόρια στην Ελλάδα. Στην ομάδα της McDonald’s, το 45% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες, ενώ εκπροσωπούνται 26 διαφορετικές εθνικότητες. Επιπλέον, είναι περήφανη για το ανθρώπινο δυναμικό της, το οποίο αποτελείται ως επί το πλείστον από νεαρές ηλικίες, με το 61% του προσωπικού να είναι κάτω των 28 ετών. Όλα τα μέλη της ομάδας της McDonald’s έχουν εξαιρετικές ευκαιρίες εξέλιξης, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι το 62% των θέσεων στα κεντρικά γραφεία καλύπτονται από ανθρώπους που έχουν ανελιχθεί από θέσεις από τα εστιατόρια.

Η Premier Capital Ελλάς έχει υπογράψει τη Χάρτα Διαφορετικότητας το 2022, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής  που υλοποιείται από το ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων) και το Diversity Charter Greece, για να επιβεβαιώσει τη δέσμευσή της στη διασφάλιση της διαφορετικότητας και των ίσων ευκαιριών στο χώρο εργασίας.  Επιπλέον, διαδίδει αυτές τις αξίες μέσα στην οικογένεια της, εκπαιδεύοντας όλους τους εργαζόμενους πάνω σε θέματα DEI (Diversity, Equity and Inclusion).

Σε αυτή την καμπάνια, η Premier Capital Ελλάς ενσωματώνει τη δέσμευσή της στις βασικές αξίες της McDonald’s που καθορίζουν την ταυτότητα του brand και τον τρόπο που λειτουργούν η επιχείρηση και τα εστιατόρια. Οι αξίες αυτές είναι η Εξυπηρέτηση, η Αποδοχή, η Ακεραιότητα, η Κοινότητα και η Οικογένεια (Serve, Inclusion, Integrity, Community and Family).

Η νέα Employer Brand καμπάνια εστιάζει σε αυτά που έχουν σημασία όταν κάποιος εργάζεται στη McDonald’s, που είναι η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα, οι δεξιότητες, το πάθος.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της καμπάνιας και να μάθετε περισσότερα για μια καριέρα στη McDonald’s εδώ.

(Δελτίο Τύπου)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 5 =