αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα McDonald’s γίνονται high-tech: Η μεγάλη αλλαγή που φέρνει το γνωστό brand

Τα McDonald’s γίνονται high-tech: Η μεγάλη αλλαγή που φέρνει το γνωστό brand

Από τότε που ανέλαβε τα ηνία της McDonald’s τον Μάρτιο του 2015, ο Στιβ Ίστερμπρουκ έχει στρέψει την προσοχή του στα φαγητά που προσφέρει η εταιρεία. Υπό την ηγεσία του, ο γίγαντας της ταχείας εστίασης έχει δεσμευτεί ότι μέχρι το 2025 τα αυγά που χρησιμοποιεί θα είναι όλα ελεύθερης βοσκής, ενώ εφαρμόζει και μια αυστηρότερη πολιτική σχετικά με τα αντιβιοτικά που λαμβάνουν τα κοτόπουλά της.

Παράλληλα, έχει βγάλει το σιρόπι καλαμποκιού με υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη από τα ψωμάκια της και τα τεχνητά συντηρητικά από τα McNuggets. Επιπλέον, έχει λανσάρει και το All Day Breakfast.

Πρόσφατα, ο Ίστερμπουκ (φωτο) έδειξε ότι πλέον στο επίκεντρο της προσοχής του βρίσκεται το πώς σερβίρεται το φαγητό στους πελάτες, συνεχίζοντας αυτό που ο ίδιος ονομάζει «δέσμευση της εταιρείας να βάζει τους πελάτες στην καρδιά κάθε δραστηριότητάς της».

Η McDonald’s ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει σημεία ψηφιακής παραγγελίας και εξυπηρέτησης σε όλα τα 14.000 καταστήματά της στις ΗΠΑ. Οι πελάτες θα μπορούν να παραγγέλνουν σε οθόνες αφής και μετά θα παραλαμβάνουν έναν αριθμό με ψηφιακό εντοπιστή, που θα επιτρέπει στο προσωπικό να τους φέρνει την παραγγελία στο τραπέζι. Του χρόνου, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να παραγγέλνουν και να πληρώνουν μέσω της κινητής εφαρμογής, η οποία έχει ήδη 16 εκατομμύρια downloads.

Επί της παρούσης, τα σημεία ψηφιακής εξυπηρέτησης και η παράδοση της παραγγελίας στο τραπέζι προσφέρονται σε 500 εστιατόρια ταχείας εστίασης της McDonald’s στη Νότια Καλιφόρνια, τη Νέα Υόρκη και τη Φλόριντα. Στη συνέχεια, αναμένεται να προστεθούν η Βοστώνη, η Ουάσινγκτον, το Σικάγο, το Σηάτλ και το Σαν Φραντσίσκο.

Όπως σημειώνει το Fortune Greece, αυτή η νέα πρωτοβουλία της McDonald’s εντάσσεται σε μια προσπάθεια αύξησης των πελατών και αλλαγής της εικόνας της εταιρείας. Το στοίχημα; Να προσελκύσει νέους πελάτες χωρίς να αποξενώσει τους υπάρχοντες.

Και ο Ίστερμπρουκ φαίνεται ότι το αναγνωρίζει αυτό: «Όλο αυτό δεν στοχεύει σε διαφορετικά McDonald’s αλλά σε καλύτερα McDonald’s» ανέφερε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty + fifteen =