αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα Lidl αποσύρουν την μήνυση προς την γιαγιά, μετά τις αντιδράσεις- H ανακοίνωση της αλυσίδας

Τα Lidl αποσύρουν την μήνυση προς την γιαγιά, μετά τις αντιδράσεις- H ανακοίνωση της αλυσίδας

Για αρνητικό λόγο τράβηξαν πάνω τους τα βλέμματα τα Lidl. Τι έγινε: Μία 70χρονη γιαγιά πιάστηκε να κλέβει τρόφιμα σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας στην Αττική, με την εταιρία να καλεί την αστυνομία και να της υποβάλει μήνυση.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, η γιαγιά έβαλε στην τσάντα της κρέας και τυρί αξίας 30-40 ευρώ το περασμένο Σάββατο (12/2). Η ηλικιωμένη εντοπίστηκε από υπαλλήλους, με τους πελάτες του σούπερ μάρκετ να αντιδρούν στη σύλληψη και να ζητούν να μην πάει αυτόφωρο, προσφερόμενοι μάλιστα να πληρώσουν εκείνοι τα 30 ευρώ.

Ο προϊστάμενος του σούπερ μάρκετ είπε ότι έχει πολύ αυστηρές εντολές και κάλεσε αστυνομία. Οι αστυνομικοί προσήγαγαν τη γυναίκα στο αστυνομικό τμήμα, όπου φέρεται να είπε ότι «από φτώχεια τα έκανα όλα αυτά».

Η ηλικιωμένη φαίνεται να έχει στεγαστικό δάνειο και ρύθμιση δανείου με υψηλή δόση, με τα χρήματα της σύνταξης που λαμβάνει να μην αρκούν.

Το θέμα βγήκε στη δημοσιότητα, και μάλιστα μέσα σε ελάχιστο χρόνο το hashtag #Cancel_LIDL έγινε Νο1 trend στο ελληνικό Twitter. Με πολλούς χρήστες να εκφράζονται αρνητικά για την αλυσίδα.

Τελικά, τα Lidl έβγαλαν ανακοίνωση μέσα από την οποία κάνουν γνωστό ότι αποσύρουν την μήνυση προς την 70χρονη.

Η ανακοίνωση των Lidl

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five + 13 =