Νέες θέσεις εργασίας ανοίγουν τα Lidl. Ανάμεσα σε αυτές που ξεχωρίζουν, είναι οι θέσεις του Προϊστάμενου-ης Τμήματος Αποθήκης (Logistics) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν βιογραφικό για Αθήνα εδώ και για Θεσσαλονίκη εδώ.
Τα καθήκοντά σας
- Εργάζεστε στις εγκαταστάσεις της αποθήκης στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Μεταφορών & Ανακύκλωσης, σε μια ομάδα περίπου 150 ατόμων
- Διοικείτε ομάδα 100 ατόμων και μεριμνάτε για την επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη
- Επιβλέπετε την εφαρμογή νέων διαδικασιών logistics και υποστηρίζετε στην υλοποίηση projects
- Ελέγχετε διαδικασίες παραλαβής εμπορευμάτων (αποθήκευση, ανεφοδιασμός) και ταξινόμησης παραγγελιών καταστημάτων
- Επιβλέπετε την αποθήκευση αποθεμάτων και τη δρομολόγηση για την τροφοδοσία καταστημάτων
- Παρακολουθείτε μεταφορικά κόστη, επεξεργάζεστε βάσεις δεδομένων, αναλύετε δείκτες και πραγματοποιείτε απογραφές
- Φροντίζετε για την τήρηση κανόνων ασφαλείας στην αποθήκη
- Εργάζεστε 5 ημέρες/εβδομάδα, αναλαμβάνοντας βάρδιες
Το προφίλ σας
- Ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ / ΑΕΙ), ιδανικά σε Οικονομικά / Logistics / Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε Logistics / Supply Chain
- Πολύ καλά Αγγλικά και επιθυμητά Γερμανικά
- Πολύ καλή γνώση MS Office (ειδικά Excel)
- Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ.
- Επικοινωνιακές και διοικητικές δεξιότητες, συνεργασία, προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Τι προσφέρει η εταιρία
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Αποδοχές που ξεκινούν από 2.680€ μικτά, και φτάνουν τα 3.720€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
- Εταιρικό αυτοκίνητο, που μπορείτε να χρησιμοποιείτε και στον ελεύθερο χρόνο σας
- Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης 12 μηνών, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας