Η TikToker @mamafromarkansas μέσα από ένα βίντεο στο TikTok παραθέτει 8 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις σε ένα ξενοδοχείο: «Εργάζομαι στη ρεσεψιόν ενός ξενοδοχείου και θα διαβάσω μια λίστα με πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ως επισκέπτης σε ένα ξενοδοχείο», λέει.
Καταρχάς δεν μπορείτε να κάνετε check-in… μια μέρα μετά την κράτησή σας. Σύμφωνα με την TikToker, η κράτηση θα έχει σημειωθεί ως μη διαθέσιμη.
Προτείνει επίσης να αποφεύγετε τις κρατήσεις μέσω τρίτων, όπως το Expedia, γιατί αν κάτι πάει στραβά, το ξενοδοχείο δεν μπορεί να το διορθώσει, καθώς δεν έγινε η κράτηση απευθείας μέσω αυτού. Η δημιουργός του βίντεο έφερε ως παράδειγμα την παραγγελία φαγητού μέσω εφαρμογών όπως το DoorDash ή το Deliveroo, όπου οι χρήστες πρέπει να επικοινωνούν με την εφαρμογή για τυχόν προβλήματα, όχι με το εστιατόριο.
Η τρίτη συμβουλή… είναι να «μην εκνευρίζεστε με έναν υπάλληλο επειδή κάνατε λάθος στην κράτηση των ημερομηνιών». Τονίζει επίσης ότι το «όχι» σημαίνει «όχι», ειδικά όταν πρόκειται για διαθεσιμότητα. «Αν τηλεφωνήσετε και ρωτήσετε αν έχουμε διαθεσιμότητα σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και σας πούμε όχι, παρακαλώ μην ρωτάτε άλλες τέσσερις φορές αν είμαι σίγουρη ότι έχουμε διαθεσιμότητα», είπε.
Το πέμπτο πράγμα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε είναι να αφήνετε τα παιδιά να τρέχουν ανεξέλεγκτα «ενώ εσείς κάθεστε στο μπαρ και μεθάτε».
Στη συνέχεια, η TikToker συμβούλεψε τον κόσμο να επιλύουν τυχόν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους – και όχι μετά. «Παρακαλώ μην φύγετε από το ξενοδοχείο αν έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα και δεν μας ενημερώσατε, και στη συνέχεια αφήσετε μια κακή κριτική. Δεν μας δώσατε την ευκαιρία να επιλύσουμε το πρόβλημα σας, οπότε γιατί να γράψετε μια κακή κριτική;» σημειώνει.
Συνέστησε επίσης να ελέγχετε τις παροχές πριν κάνετε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο και να μην θεωρείτε δεδομένο ότι προσφέρονται: «Αν θέλετε δωρεάν πρωινό, βεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο προσφέρει δωρεάν πρωινό».
Τέλος, προέτρεψε τους ανθρώπους «να μην νομίζουν ότι οι πολιτικές δεν ισχύουν για αυτούς.Έχουμε πολιτική ακύρωσης 24 ωρών, πράγμα που σημαίνει ότι αν καλέσετε την ημέρα της κράτησής σας, θα χρεωθείτε το τέλος καθυστερημένης ακύρωσης. Αυτό ισχύει για ολόκληρη τη διαμονή της πρώτης νύχτας».
@mamafromarkansas Somebody had to tell y’all how to act #hotelworker #frontdeskchronicles #frontdesklife #fyp #MamaFromArkansas