25/01/25

Τα 7 λάθη που κάνουν στα social media οι ιδρυτές μικρών επιχειρήσεων

Το έχουμε ξανά πει: Αν είσαι επιχειρηματίας ή startupper, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχεις παρουσία στα social media. Είναι εκεί που θα κάνεις το brand σου γνωστό και θα δημιουργήσεις ένα κοινό που θα σε ακολουθεί. Δεν είναι όμως εύκολο. Βλέπουμε αρκετούς ιδρυτές μικρών επιχειρήσεων να κάνουν λάθη στα social media.

Σε αυτά ακριβώς εστιάζει το παρακάτω γράφημα. Και παραθέτει 7 συγκεκριμένα λάθη που πρέπει να αποφύγεις. Βλέπουμε κάποιους, για παράδειγμα, να ποστάρουν υπερβολικά πολλές αναρτήσεις ή υπερβολικά λίγες. Παρόλο που δεν υπάρχει μια «μαγική συνταγή» σε αυτό, πρέπει να βρεις μια μέση λύση. Ανάλογα με τον τύπο του project σου.

Επίσης μην στοχεύεις όλα τα κοιτά, γενικά και αόριστα. Βρες το κοινό που σου ταιριάζει και στόχευσε σε αυτό. Και φυσικά πρέπει να έχεις μια συγκεκριμένη στρατηγική. Δεν αρκεί απλά να κάνεις διασκεδαστικές αναρτήσεις. Σκέψου τι ακριβώς στόχους θέλεις να πετύχεις με αυτές. Δες όλα τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις, παρακάτω.

https://i.pinimg.com/564x/c9/27/35/c92735f85832d4eb8be971047d55ef8f.jpg

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

five − 5 =