αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα 6 soft skills που θα είναι περιζήτητα στην αγορά εργασίας μετά τον covid. Πόσα από αυτά έχεις;

Τα 6 soft skills που θα είναι περιζήτητα στην αγορά εργασίας μετά τον covid. Πόσα από αυτά έχεις;

Η πανδημία έχει δημιουργήσει τεράστιες αλλαγές στον χώρο εργασίας. Ανεξάρτητα από τη δουλειά τους, οι εργαζόμενοι έπρεπε να προσαρμοστούν γρήγορα σε τεράστιες αλλαγές. Με την remote εργασία να γίνεται πιο αναγκαία από ποτέ.

Αλλά τι θα γίνει όταν όλο αυτό τελειώσει; Ποιο θα είναι το νέο τοπίο; Και το σημαντικότερο: Πως θα πρέπει να κινηθείς εσύ μέσα σε αυτό το νέο τοπίο;

Το αμερικανικό FastCompany έφτιαξε μια ενδιαφέρουσα λίστα. Σε αυτή θα δεις τα 6 soft skills που θα σε κάνουν περιζήτητο στην αγορά εργασίας, μετά τον κορονοιό. Δες πόσα από αυτά έχεις. Και, γιατί όχι, να ξεκινήσεις να αναπτύσσεις τα skills που σου λείπουν.

1# Self-direction. Εν μέσω τόσων αλλαγών, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να αναλάβουν την κυριότητα των ρόλων τους και να είναι ιδιαίτερα ”αυτοκατευθυνόμενοι”, όπως οι επιχειρηματίες εντός των οργανισμών τους, λέει ο Devin Fidler, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Rethinkery Foresight, μιας εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων. «Καθώς οι ρόλοι και οι οργανισμοί εξελίσσονται γρήγορα, οι παραδοσιακές μέθοδοι εκπαίδευσης για την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων δεν υπάρχουν με τον ίδιο τρόπο. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να είναι ενεργά συμμετέχοντες στον εντοπισμό των δεξιοτήτων, των πόρων και της υποστήριξης που χρειάζονται για να κάνουν τη δουλειά τους και να συνεργαστούν με τις εταιρείες που εργάζονται, για να τις αποκτήσουν», σημειώνει το FastCompany.

2# Ψηφιακές ικανότητες. Το 85% των εταιρειών που ρωτήθηκαν πρόσφατα σε έρευνα της McKinsey δήλωσαν ότι έχουν επιταχύνει την ψηφιοποίηση. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να είναι άνετοι με τις ψηφιακές τεχνολογίες, λέει η Julia Lamm, συνεργάτης στρατηγικής εργατικού δυναμικού στην PwC.

3# Ενσυναίσθηση. Η ικανότητα κατανόησης των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν άλλοι υπάλληλοι και οργανισμοί και βοηθά στη διαχείριση – με άλλα λόγια, η ενσυναίσθηση – είναι επίσης μια ικανότητα που οι εργοδότες αναζητούν και χρειάζονται, λέει ο Brannon Lacey, υπεύθυνη προσλήψεων της εταιρείας PeopleScout. «Αυτό είναι χρήσιμο για όλους, όχι μόνο για τους ανθρώπους που προσπαθούν να ξεπεράσουν το χάος», λέει.

4# Διαχείριση επικοινωνίας. Οι δεξιότητες επικοινωνίας ήταν πάντοτε κρίσιμες και απαραίτητες για τους εργαζομένους. Αυτές οι δεξιότητες πρέπει τώρα να επεκταθούν σε όλες τις πλατφόρμες. Η άνοδος των πλατφορμών τηλεδιάσκεψης και συνεργασίας απαιτεί νέες δεξιότητες. Πρέπει να είσαι καλύτερος με τον λόγο σου, πρέπει να διαθέτεις συντομία και σαφήνεια για να είσαι επιτυχής στη διάδοση των σκέψεων σου και των εννοιών με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο. Επίσης καλείσαι να επιλέξεις ποια πλατφόρμα είναι η ιδανικότερη κάθε φορά. Χρειάζεται videocall ή απλά ήχος;

5# Ικανότητα προσαρμογής. Καθώς πολλοί χώροι εργασίας εξελίσσονται σε υβριδικά μοντέλα ή έχουν άλλες σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους, η προσαρμοστικότητα είναι μια όλο και πιο απαραίτητη ικανότητα. Το να είσαι σε θέση να συνεχίσεις να λειτουργείς, ακόμη και όταν νιώθεις λίγο άβολα, είναι σημαντικό σε μια εποχή που τόσα πολλά πράγματα μπορεί να βρίσκονται σε σε μια φάση συνεχούς αλλαγής.

6# Κίνητρα. Όχι μόνο για τον εαυτό σου. Αλλά πρέπει να μπορείς να τα μεταφέρεις και στους άλλους που δουλεύουν μαζί σου. Είπαμε, είμαστε σε δύσκολες εποχές. Το να είσαι ικανός να κινητοποιήσεις και να εμπνεύσεις τους άλλους για να δουν το όραμά σου, θα μπορούσε να είναι το αντίδοτο της αδράνειας ενόψει της αβεβαιότητας μέσα στην οποία ζούμε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + four =