αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 5 πράγματα που δεν πρέπει να περιμένεις ποτέ από τους experts (ναι, και οι «χάρες» είναι μέσα στην λίστα)

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να περιμένεις ποτέ από τους experts (ναι, και οι «χάρες» είναι μέσα στην λίστα)

Οι experts, σε οποιοδήποτε πεδίο, έχουν περάσει συνήθως αμέτρητες ώρες δημιουργώντας την τεχνογνωσία, το περιεχόμενό τους, το ακροατήριο τους και άλλα «εργαλεία» που χρησιμοποιούν. Είναι αλήθεια ότι αρκετοί από αυτούς μοιράζονται τις γνώσεις τους με άλλους ανθρώπους. Ενώ στην digital εποχή που ζούμε, μοιάζει πιο εύκολο από ποτέ να «συνδεθείς» με έναν από αυτούς τους experts.

Εδώ υπάρχει όμως ένα πρόβλημα: Πολλοί άνθρωποι πλησιάζουν αυτούς τους ειδικούς, ξεπερνώντας… τα όρια. Δηλαδή, θεωρούν ότι η άλλη πλευρά είναι έτοιμη να τους παρέχει τα πάντα, γρήγορα και δωρεάν. Κάτι το οποίο στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν επιβεβαιώνεται στην πράξη. Το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να περιμένεις ποτέ από τους experts.

1# Μην περιμένεις να έχεις πρόσβαση στο valuable κοινό κάποιου άλλου: Το να φτιάξεις το δικό σου ακροατήριο, δεν είναι εύκολο. Θέλει χρόνο, δουλειά και ίσως κάποια χρήματα. Όταν το καταφέρεις όμως, το κοινό που έχεις δημιουργήσει θα έχει αξία. Μην περιμένεις λοιπόν ότι κάποιος θα σου δώσει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό που έχει φτιάξει. Πρέπει να έχεις και εσύ μια αξία να του προσφέρεις. Ο business κόσμος, δεν είναι… ένας κόσμος φιλανθρωπίας.

2# … Ούτε δωρεάν πρόσβαση στην τεχνογνωσία του: ΟΚ, μπορεί να σου δώσει μερικές απλές συμβουλές. Όμως η τεχνογνωσία και η εμπειρία που έχει συλλέξει κάποιος, είναι επίσης περιουσιακό του στοιχείο. Μην περιμένεις ότι θα απαντήσει σε αμέτρητες ερωτήσεις σου και θα σου αποκαλύψει όλα τα μυστικά του.

3# Δεν θα σου πει βήμα- βήμα τα μυστικά της επιτυχίας του: Είναι ωραίο να εμπνέεις τον άλλο, για να φτάσει στην δική του επιτυχία. Από την άλλη μεριά όμως, ένας expert έκανε κάποια συγκεκριμένα πράγματα για να ξεχωρίσει από το πλήθος. Μην περιμένεις να σου πει βήμα- βήμα τα μυστικά του. Άσε που δεν έχεις κανέναν λόγο να τον «αντιγράψεις».

4# Μην περιμένεις από τον άλλο να διακινδυνεύσει το brand του για εσένα: Όταν ένα άτομο ή μια εταιρία έχει χτίσει ένα brand, πρέπει να το προστατεύσει. Έτσι, το να ζητάς από κάποιον π.χ. να υποστηρίξει ένα βιβλίο που δεν έχει διαβάσει ποτέ ή ένα προϊόν που δεν έχει χρησιμοποιήσει, μάλλον δεν θα οδηγήσει σε θετική απάντηση. Ο άλλος δεν θα διακινδυνεύσει την εικόνα του.

5# Μην περιμένεις χάρες: Μην ζητάς από έναν expert, κάτι το οποίο είναι πέρα από τα όρια της σχέσης σας. Αν τον γνωρίζεις καλύτερα, ίσως είναι πιο εύκολο να ζητήσεις μια χάρη. Όμως αν δεν τον ξέρεις καλά, μάλλον είναι καλύτερο πρώτα να προσφέρεις εσύ κάτι, να επενδύσεις στην σχέση σας και μετά να ζητήσεις αυτό που θες. Τότε ίσως λάβεις θετική απάντηση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − eight =