αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 5 πεδία στα οποία πρέπει να εστιάσεις, για να αναπτύξεις το προσωπικό brand σου

Τα 5 πεδία στα οποία πρέπει να εστιάσεις, για να αναπτύξεις το προσωπικό brand σου

Η εποχή στην οποία ζούμε, ίσως είναι η ιδανική για να αναπτύξει κάποιος το προσωπικό του brand. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο το κάνουν (ή έστω προσπαθούν). Με τη βοήθεια φυσικά των νέων τεχνολογιών.

«Το brand σου είναι το τι λένε οι άνθρωποι για εσένα, όταν δεν είσαι στο δωμάτιο», όπως έχει σημειώσει ο ιδρυτής της Amazon, Jeff Bezos.

Το προσωπικό σου brand, είναι το άθροισμα του τι κάνεις, πως το κάνεις και γιατί το κάνεις. Δεν είναι εύκολο να κρυφτείς. Αργά η γρήγορα, η αλήθεια των προθέσεων και των τακτικών σου βγαίνει προς τα έξω. Αν λειτουργήσεις σωστά, το project σου θα σε κάνει αν ξεχωρίσεις από το πλήθος.

Πως όμως μπορείς να αναπτύξεις το δικό σου brand; Καταρχήν, πρέπει να εστιάσεις σε 5 συγκεκριμένα πεδία. Και να δουλέψεις πάνω σε αυτά. Σύμφωνα με το παρακάτω γράφημα, πρέπει να εργαστείς πάνω στην ταυτότητα του brand σου, στην «φωνή» του, στο μάρκετινκ plan, στον σχεδιασμό και στην online παρουσία.

https://thumbnails-visually.netdna-ssl.com/tips-to-build-your-personal-brand_553a75fec0bb1_w1500.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 5 =