αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 5 λάθη που κάνουν οι επιχειρηματίες στο Facebook

Τα 5 λάθη που κάνουν οι επιχειρηματίες στο Facebook

Είναι αλήθεια ότι το Facebook αποτελεί πλέον ένα βασικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Ειδικά αν μιλάμε για μια νέα επιχείρηση ή startup. Είναι εκεί που θα αναπτύξεις το κοινό σου, θα κάνεις το brand σου πιο γνωστό, και θα δημιουργήσεις μια κοινότητα ανθρώπων που θα σε ακολουθεί.

Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις, είναι ίσως η δημιουργία μιας Facebook Page. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο απλή υπόθεση όσο ίσως φαίνεται. Δεν είναι εύκολο να διαχειριστείς με σωστό τρόπο μια επαγγελματική FB Page. Για αυτό το λόγω βλέπουμε άλλωστε αρκετούς επιχειρηματίες και brands να κάνουν λάθη στο Facebook. Και να καταλήγουν να σπαταλούν άδικα τον χρόνο τους. Εδώ είναι 5 λάθη που βλέπουμε συχνά.

1# Ποστάρουν υπερβολικά… προμόσιον περιεχόμενο. Δεν πρέπει να αντιμετωπίζεις το FB ως ένα εργαλείο σκληρού μάρκετινγκ. Αλληλεπίδρασε με το κοινό σου. Ανέβασε ευρύτερο περιεχόμενο και μην μένεις μόνο στην προώθηση των προϊόντων σου.

2# Αναπαραγωγή περιεχόμενου από «αλλού». Οκ, αυτό μπορείς να το κάνεις. Να αναρτάς δηλαδή υλικό που δεν είναι πρωτογενές από εσένα. Αλλά έχε στο μυαλό σου δύο βασικά στοιχεία: Δεν μπορείς να το κάνεις συνέχεια. Δεν έχει πολύ νόημα να το κάνεις χωρίς καμία επεξεργασία που θα φέρει αυτό το περιεχόμενο στα μέτρα σου.

3# Μπαίνουν στον «πόλεμο» των σχολίων. Αν ανεβάζεις περιεχόμενο στο FB, σίγουρα θα αρχίσεις να δέχεσαι σχόλια. Και όχι μόνο θετικά. Προσπάθησε να απαντάς όσο πιο ψύχραιμα και συγκεκριμένα γίνεται. Και μην δημιουργείς… πόλεμο κάτω από κάθε ανάρτηση.

4# Αναρτούν περιεχόμενο πολύ σπάνια. Η συνέπεια, όπως και σε άλλους τομείς στην ζωή μας, είναι το κλειδί εδώ. Αν φτιάξεις μια Σελίδα στο Facebook, πρέπει να αναρτάς περιεχόμενο συχνά. Το ακόμα καλύτερο είναι να καθορίσεις συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, κατά τον οποίο θα γίνονται κάθε φορά οι αναρτήσεις.

5# Αργούν να απαντήσουν στα μηνύματα. Ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι, είναι τα Inbox που θα λαμβάνεις. Φρόντισε να απαντάς γρήγορα στους χρήστες και να λύνεις κάθε απορία τους. Α, και μη σκεφτείς να αγνοήσεις τα μηνύματα. Οι χρήστες θα νιώσουν ότι δεν τους ακούει κανείς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 + 1 =