Όλοι θέλουν να γίνουν CEOs. Είναι επίσης σίγουρο ότι ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα, όπως λέει και ο Mark Zuckerberg. Κάτι που επηρεάζει και την αγορά εργασίας φυσικά. Αρα λοιπόν αν θέλει κάποιος να γίνει CEO στα χρόνια που έρχονται, μάλλον πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Οι Reid Hoffman (ιδρυτής του LinkedIn), Arianna Huffington (Huffington Post και Thrive Global), Bill George (ιδρυτής της Medtronic και καθηγητής στο Harvard) και Ryan Holmes (δημιουργός του HootSuite) μετείχαν σε μια συζήτηση σχετικά με εκείνα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει από εδώ και πέρα κάποιος που θέλει να ηγηθεί σε μεγάλα και φιλόδοξα projects.
Τέσσερα στοιχεία αναμένεται να κάνουν τη διαφορά:
1) Να έχει έναν σαφή σκοπό
2) Να έχει την ικανότητα να εμπνέει τους εργαζομένους
3) Να έχει την προθυμία να μάθει νέα πράγματα
4) Να είναι πολύ ενεργός στα social media
«Πολλοί πιστεύουν πως ο σκοπός είναι κάτι σταθερό. Στην πραγματικότητα είναι κι αυτός μια δεξιότητα που μπορεί να χτιστεί και να καλλιεργηθεί, έτσι όλοι όσοι συνεργάζεσαι να κατανοήσουν τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία σου και πώς θα αναπτυχθεί» τονίζει η Huffington.
Ο Hoffman τόνισε: «Το να είσαι καλά με τον εαυτό σου, καλός με τους εργαζόμενούς σου και καλός με τον υπόλοιπο κόσμο δεν σε καθιστά μόνο έναν εξαιρετικό επαγγελματία αλλά και τον άνθρωπο που θα κυριαρχήσει στις business τα επόμενο χρόνια».