Ωραία, είχε την ιδέα. Αλλά τι πρέπει να κάνεις μετά έτσι ώστε να βρεις το σωστό μονοπάτι προς την επιτυχία; Το παρακάτω γράφημα μπορεί να λειτουργήσει ως ένας «χάρτης». Σε αυτό θα δεις τα 4 πεδία στα οποία πρέπει να εστιάσεις. Και πως αυτά συνδέονται μεταξύ τους. Τα 4 πεδία είναι τα trends, το brand σου, οι πελάτες σου και οι ανταγωνιστές του. Κάθε ένα από αυτά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Στόχο είναι να δημιουργηθεί μια μεγάλη ευκαιρία, συνδυάζοντας όλα τα κομμάτια του παζλ.