αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 λάθη για τα οποία μετανιώνουν οι startuppers που έφτασαν στην αποτυχία

Τα 4 λάθη για τα οποία μετανιώνουν οι startuppers που έφτασαν στην αποτυχία

Ας ξεκινήσουν με μια παραδοχή: Περίπου 8 στις 10 καινοτόμες επιχειρήσεις τερματίζουν την λειτουργία τους πολύ σύντομα. Οι λόγοι μπορεί να είναι αρκετοί, και σίγουρα στην συνέχεια έρχεται μια απογοήτευση στους ιδρυτές. Είναι λογικό. Το να βλέπεις την ιδέα σου να μην λειτουργεί, δεν δημιουργεί και τα πιο ευχάριστα συναισθήματα.

Και αμέσως μετά, ξεκινούν οι σκέψεις και οι συζητήσεις για το τι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Τώρα θα δούμε 4 συγκεκριμένα λάθη για τα οποία μετανιώνουν οι startuppers (και οι επιχειρηματίες γενικότερα) που έφτασαν στην αποτυχία. Είναι ίσως τα χρήσιμα μαθήματα που πρέπει να κρατήσει κάποιος.

1# Δεν προσδιόρισαν με ακρίβεια τον πελάτη τους. Είναι συχνό το φαινόμενο, να ρωτάς έναν νέο επιχειρηματία για το ποιος είναι ο πελάτης- στόχος του, και να μην έχει μια απάντηση να σου δώσει. ‘Η να λέει ότι όλοι είναι εν δυνάμει πελάτες του. Δεν αρκεί να έχεις μια business ιδέα. Πρέπει να ξέρεις και ποιος θα σε πληρώσει για να λάβει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου.

2# Δεν αξιοποίησαν το δίκτυο τους. Έχουμε μιλήσει πολλές φορές εδώ στο It’s Possible, για το μόνο σημαντικό είναι το networking. Οι άνθρωποι που έχεις γύρω σου, είναι αυτοί που μπορούν να σου δώσουν κάποια πρακτική βοήθεια, μια συμβουλή ή ακόμα και να αποτελέσουν τους πρώτους πελάτες σου. Αν δεν αξιοποιήσεις το δίκτυο σου, θα είναι ένα μεγάλο λάθος.

3# Πουλάνε σε υπερβολικά χαμηλές τιμές. Είναι μια παγίδα στην οποία πέφτουν αρκετοί νέοι επιχειρηματίες, θέλοντας να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πρώτων πελατών. Αλλά αν πουλάς σε υπερβολικές χαμηλές τιμές, δεν είναι απαραίτητο ότι θα φτάσεις στην επιτυχία. Από την μια δεν θα έχεις μεγάλα έσοδα για να αναπτυχθεί, ενώ από την άλλη θα μπεις σε μια κατηγορία «φθηνών υπηρεσιών» το οποίο δεν είναι πάντα καλό στα μάτια ενός πελάτη. Πριν ορίσεις την τιμή σου, σκέψου την αξία που δίνεις στον άλλο. Αν δίνεις μεγάλη αξία, μπορείς να έχεις μια μεγάλη τιμή.

4# Εστιάζουν στα έσοδα και όχι στο κέρδος. Δεν μετρά μόνο το πόσα χρήματα παίρνεις. Υπάρχει κάτι ακόμα σημαντικότερο: Το πόσα κρατάς. Πολλοί επιχειρηματίες κοιτούν μόνο τα έσοδα, αλλά δεν σκέφτονται το κόστος που χρειάζεται για να «τρέξουν» την επιχείρηση τους. Μπορεί να έχεις μια ιδέα που θα προσελκύσει πολλούς πελάτες- χρήστες- συνδρομητές, αλλά το κόστος να είναι τόσο μεγάλο, που να μην είναι βιώσιμη. Στο τέλος της ημέρας το κέρδος σε κάνει βιώσιμο, όχι τα έσοδα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − 1 =