αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 βήματα για να φτάσεις τους 1 εκατ. followers στο TikTok

Τα 4 βήματα για να φτάσεις τους 1 εκατ. followers στο TikTok

Το έχουμε ξανά πει: Οι online κοινότητες μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην εποχή μας. Δεν είναι τυχαίοι ότι πολλοί άνθρωποι έχουν δημιουργήσει το δικό τους κοινό στα social media και βγάζουν χρήματα.

Το TikTok είναι αναμφίβολα μία από της πλατφόρμες που έχουν βρεθεί στο επίκεντρο. Με εστίαση στο νεανικό κοινό. Tiktokers όπως η Kat Norton (741 χιλ. followers) ή η Charli D’Amelio (135 εκατ. followers), ανεβάζουν συνεχώς νέο περιεχόμενο, έχουν χτίσει το δικό τους κοινό και φυσικά βγάζουν πολλά χρήματα.

Αλλά πως μπορεί κάποιος να αναπτύξει την δική του online κοινότητα; Το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει σε άρθρο του τα 4 βήματα για να φτάσεις τους 1 εκατ. followers στο TikTok. Ανεξάρτητα από το αν τελικά θα πετύχεις έναν τέτοιο μεγάλο στόχο, σίγουρα είναι χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινήσεις. Εδώ είναι λοιπόν.

1# Επίλεξε ένα συγκεκριμένο θέμα. Είναι κάτι που επισημαίνουν πολλοί social infuencers. Αν θες να χτίσεις το δικό σου κοινό, πρέπει να βρεις πρώτα το πεδίο στο οποίο θα εστιάσεις. Πρέπει να είσαι συγκεκριμένος. Επίλεξε ένα αντικείμενο που γνωρίζεις καλά και με το οποίο είσαι παθιασμένος. Είναι επίσης σημαντικό να έχεις κάποιες γνώσεις για να μοιραστείς. Είναι χρήσιμο να κάνεις την έρευνα σου, πριν καταλήξεις στην επιλογή σου. Ρίξτε μια ματιά στους πιθανούς ανταγωνιστές σας. Σημειώστε τον αριθμό των προβολών στα hashtags με λέξεις-κλειδιά στο ίδιο πεδίο. Ελέγξτε ποιος τύπος περιεχομένου λειτουργεί στη συγκεκριμένη θεματολογία. Μόλις το κάνετε αυτό, καταλήξτε στο δικό σας μοναδικό στιλ που θα αξιοποιήσετε. Δεν μπορείτε να είστε όπως όλοι οι άλλοι, πρέπει να είστε σε θέση να διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας με κάποιο τρόπο.

2# Συνέπεια και σταθερός ρυθμός. Το έχουμε ξανά πει εδώ στο It’s Possible: Χωρίς συνέπεια δεν μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου κοινότητα. Αν ανεβάζεις περιεχόμενο… όποτε θυμάσαι, τότε μάλλον αυτή δεν θα γίνει ποτέ μια επαγγελματική δραστηριότητα με έσοδα. «Αλλά -και αυτό είναι πολύ σημαντικό- μην δεσμευτείτε υπερβολικά σε έναν ρυθμό που δεν είναι βιώσιμος. Πολλοί άνθρωποι ενθουσιάζονται πολύ στην αρχή και θέλουν να ποστάρουν πέντε, έξι, επτά ή και μερικές φορές 10 φορές την ημέρα. Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να χτυπήσετε σε τοίχο. Και, μόλις χάσετε μόνο μια μέρα, θα είστε χωρίς κίνητρα και θα τα παρατήσετε. Αν το μόνο που μπορείτε να δεσμευτείτε είναι μια ανάρτηση την ημέρα, δεν πειράζει. Στόχος σας είναι να γίνετε μέρος της ρουτίνας του κοινού σας, ένα μικρό μέρος της καθημερινότητάς τους» σημειώνει το Entrepreneur.com.

3# Δημιουργία περιεχομένου. Δημιουργήστε περιεχόμενο που να ταιριάζει στο συγκεκριμένο app. Έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή των θεατών. Φρόντισε να τραβήξεις την προσοχή τους από τα πρώτα δευτερόλεπτα ενός βίντεο. Αν δεν μπορείτε να προσελκύσετε κόσμο από την αρχή, το υπόλοιπο βίντεό σας δεν έχει την παραμικρή σημασία. Επίσης, το περιεχόμενο σας πρέπει να δίνει την αίσθηση ότι έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτή την πλατφόρμα. «Ο πιο γρήγορος τρόπος για να αποτύχετε στο TikTok είναι να καταστήσετε προφανές ότι το περιεχόμενό σας δεν δημιουργήθηκε στην εφαρμογή. Συνιστάται ιδιαίτερα η λήψη, το editing και το posting να γίνονται εγγενώς στην εφαρμογή για μέγιστη απόδοση και διάδοση» λέει το αμερικανικό website.

4# Optimization tools. Tα hashtags, τα trends και οι ήχοι, δεν είναι τίποτα περισσότερο από εργαλεία βελτιστοποίησης. Κανένα από αυτά τα εργαλεία δεν θα σας κάνει να γίνετε viral ή θα σας εμποδίσει να γίνετε viral. Ωστόσο, είναι σημαντικά εργαλεία για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας. Ας δούμε για παράδειγμα τα hashtags. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβετε είναι ο ρόλος που παίζουν στο TikTok. Είναι διαφορετικά από μια εφαρμογή όπως το Instagram (όπου τα hashtags έχουν να κάνουν με την ‘ανακάλυψη’). Τα hashtag στο TikTok προορίζονται αποκλειστικά για την κατηγοριοποίηση περιεχομένου. Έτσι, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τα μεγαλύτερα hashtags που υπάρχουν στο πεδίο σας. Αυτό λέει στον αλγόριθμο του TikTok ότι το περιεχόμενό σας είναι κατάλληλο για μια μεγάλη ποικιλία ατόμων. Συμβουλή: Χρησιμοποιείστε 3 ως 5 tags ανά post.

Τα trend είναι επίσης χρήσιμα- και πρέπει να τα παρακολουθείς. Αλλά να θυμάστε ότι οι άνθρωποι σας ακολουθούν επειδή δημιουργείτε περιεχόμενο που δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού, όχι επειδή κάνετε τα ίδια πράγματα που κάνουν εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι σε καθημερινή βάση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 14 =