Η Liz Wessel ήξερε πως να φτάσει στην δουλειά των ονείρων της. Αν και χρειάστηκε να πάρει μια τολμηρή απόφαση. Το 2012 αμέσως μετά την αποφοίτηση της από το πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια, έπιασε δουλειά στη Google. Μη βιάζεστε, δεν ήταν αυτή η δουλειά που πάντα ήθελε. Μόλις 2 χρόνια αργότερα, αποχώρησε από τον τεχνολογικό γίγαντα, με σκοπό να φτιάξει τη δική της startup.
Και τα κατάφερε με επιτυχία. Έγινε συνιδρύτρια της WayUp, μιας πλατφόρμας που «συνδέει» όσους ψάχνουν δουλειά, με εταιρίες που έχουν ανοιχτές θέσεις εργασίας. Η πλατφόρμα πάει εξαιρετικά καλά. Όπως εξηγεί η ίδια, στις ΗΠΑ συνήθως το 2% των αιτήσεων για εργασία οδηγεί σε μια συνέντευξη. Στη WayUp έχουν καταφέρει να ανεβάσουν αυτό το ποσοστό στο εντυπωσιακό 23%. Ενώ μέχρι τώρα, έχουν εγγραφεί εκεί 3,5 εκατ. χρήστες. Από τους οποίους, 1 στους 3 βρίσκει δουλειά, όπως σημειώνει το CNBC.
Ποιο είναι όμως τελικά το «μυστικό» έτσι ώστε να φτάσεις στη δουλειά των ονείρων σου; Η Liz Wessel θεωρεί μετά από όλη αυτή την εμπειρία της, ότι υπάρχει τρόπος. Για την ακρίβεια δίνει 3 συγκεκριμένα tips.
1- Να είσαι ανοιχτός σε ευκαιρίες: Πολλοί νέοι κάνουν ένα λάθος, κατά τη Wessel. Περιορίζουν τον εαυτό τους ψάχνοντας κάτι πολύ συγκεκριμένο, και μπορεί να χάσουν μια τέλεια δουλειά. «Να είστε ανοιχτοί σε διαφορετικούς τύπους ευκαιριών» λέει η νεαρή startupper. Αν μάλιστα κάνεις το ψάξιμο σου νωρίς, ίσως εκπλαγείς με το πόσες θέσεις μπορεί να ταιριάζουν στα γούστα και στις δεξιότητες σου.
2- Ευελιξία με την τοποθεσία: «Αν μπορείτε να είστε ευέλικτοι ως προς την τοποθεσία, κάντε το» σημειώνει η Wessel. Πρέπει να πας εκεί που είναι οι καλύτερες ευκαιρίες. Παράλληλα, όπως τονίζει η ίδια, το να είσαι σε μια νέα τοποθεσία μπορεί να σε βοηθήσει να μάθεις περισσότερα για τον εαυτό σου και να «κολλήσεις» καλύτερα με τον νέο σου ρόλο.
3- Χρησιμοποίησε το αρκτικόλεξο «REAF»: Το συγκεκριμένο αρκτικόλεξο δημιουργήθηκε από τη WayUp και είναι τα αρχικά γράμματα 4 φράσεων: Research, Show Enthusiasm, Ask questions, Follow-up. Όποιοι τα εφαρμόσουν αυτά, έχουν περισσότερες πιθανότητες να φτάσουν σε μια συνέντευξη και αμέσως μετά στη θέση εργασίας.