αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα 3 soft skills που θα σε κάνουν περιζήτητο στην αγορά εργασίας του 2022

Τα 3 soft skills που θα σε κάνουν περιζήτητο στην αγορά εργασίας του 2022

Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα, όπως θα έλεγε και ο Mark Zuckerberg. H πανδημία έχει αλλάξει τα δεδομένα και στον χώρο εργασίας.

Τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα αν αναζητάς εργασία αυτή την περίοδο. Ένα από τα μεγαλύτερα challenges για την εύρεση μίας νέας δουλειάς, είναι να ξεχωρίζεις ανάμεσα στον ανταγωνισμό: Σε ένα σωρό εκατοντάδων, μερικές φορές χιλιάδων αιτήσεων, γιατί ένας υπεύθυνος προσλήψεων να επιλέξει εσένα;

«Οι διευθυντές προσλήψεων δίνουν προτεραιότητα στα soft skills, με τρόπο που δεν το έκαναν ποτέ πριν», λέει στο CNBC, ο career expert του LinkedIn, Andrew McCaskill. «Αναγνωρίζουν ότι αυτός ο νέος κόσμος remote και υβριδικής εργασίας απαιτεί ανθρώπους που μπορούν να προσαρμοστούν και είναι πρόθυμοι να μάθουν», εξηγεί.

Εδώ είναι λοιπό τα 3 soft skills που ψάχνουν οι εργοδότες σήμερα. Είναι αυτά που μπορούν να σε κάνουν να ξεχωρίσεις στην αγορά εργασίας του 2022.

Αξιοπιστία

Στην εποχή της «μεγάλης παραίτησης», οι αξιόπιστοι εργαζόμενοι αποτελούν τεράστια περιουσιακά στοιχεία για τις εταιρείες. Η αξιοπιστία είναι μια «βασική δεξιότητα» που περιμένουν οι εργοδότες από τις ομάδες τους και ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να τονίσετε στο βιογραφικό σας. Μπορείτε να δείξετε σε έναν υπεύθυνο προσλήψεων ότι είστε αξιόπιστος υπάλληλος εξηγώντας τις καθημερινές σας ευθύνες στον πιο πρόσφατο επαγγελματικό ρόλο σας. Η τήρηση των deadlines, η έγκαιρη ανταπόκριση σε αιτήματα και το να σηκώνετε το χέρι σας για να αναλάβετε μια εργασία, είναι όλα παραδείγματα αξιοπιστίας στο χώρο εργασίας.

Επικοινωνία

Η συχνή, σαφής επικοινωνία είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που αναζητούν οι υπεύθυνοι προσλήψεων σε υποψήφιους, ειδικά καθώς πολλές εταιρείες συνεχίζουν την εξ αποστάσεως ή υβριδική εργασία. Η πανδημία έχει κάνει ακόμα πιο σημαντική την καλή επικοινωνία, να διασφαλίσουμε ότι τίποτα δεν θα χαθεί στη μετάφραση επειδή εργαζόμαστε από διαφορετικά μέρη, καθώς και την ανάγκη για ενσυναίσθηση σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή. Εκτός από την προσθήκη αυτής της ικανότητας στο βιογραφικό σας και στο προφίλ σας στο LinkedIn, θα πρέπει να δείξετε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες στην πράξη – είτε στη συνοδευτική επιστολή σας είτε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Όταν ένας υπεύθυνος προσλήψεων σας ρωτά: «Πώς χειριστήκατε μια απρόβλεπτη κατάσταση;», θα μπορούσατε να σημειώσετε ότι ενημερώσατε την ομάδα σας σε live χρόνο στο Slack ή στο email και στη συνέχεια κάνατε προτάσεις για το πρέπει να κινηθείτε.

Επίλυση προβλημάτων

Η πανδημία έχει απαιτήσει από όλους μας να προσαρμοστούμε και να είμαστε ανθεκτικοί απέναντι στις συνεχείς αλλαγές. Οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων έχουν γίνει απαραίτητες σε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου η επικοινωνία και η συνεργασία μπορεί να είναι κατακερματισμένες. Οι εταιρίες θέλουν ανθρώπους που να μπορούν να λύσουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Πριν από μια συνέντευξη, είναι χρήσιμο να σκεφτείτε τουλάχιστον μια κατάσταση όπου πήρατε την πρωτοβουλία και λύσατε ένα πρόβλημα χρησιμοποιώντας δημιουργικότητα και κριτική σκέψη. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την εργασία με έναν δύσκολο πελάτη, τη βοήθεια σε μια έλλειψη προσωπικού ή την επίλυση ενός τεχνικού ζητήματος. Βεβαιωθείτε ότι η ιστορία σας απαντά σε αυτές τις τρεις ερωτήσεις:

Ποια ήταν η κατάσταση;

Πώς το χειριστήκατε;

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα και ο αντίκτυπος;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − eight =