αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 management skills που δεν έχουν πολλοί leaders. Και κάπως έτσι… αρχίζουν τα προβλήματα

Τα 3 management skills που δεν έχουν πολλοί leaders. Και κάπως έτσι… αρχίζουν τα προβλήματα

Υπάρχει μια φράση που λέει ότι οι εργαζόμενοι δεν παραιτούνται από τις εταιρίες, αλλά παραιτούνται από τους Μanagers τους. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα, αλλά για πολλούς υπαλλήλους οι διευθυντές καθορίζουν την ευτυχία ή την απογοήτευσή τους μέσα στην δουλειά τους. Έκθεση της Gallup στις ΗΠΑ κατέδειξε ότι ένας Manager αντιπροσωπεύει τουλάχιστον το 70% της διακύμανσης στην αφοσίωση των εργαζομένων. Επίσης, οι μισοί Αμερικανοί έχουν αφήσει μια δουλειά για να ξεφύγουν από τον διευθυντή τους, σε κάποιο σημείο της καριέρας τους.

Το inc.com σε άρθρο του παραθέτει τα 3 management skills που δεν έχουν πολλοί leaders μέσα στις επιχειρήσεις. Και είναι ικανά να δημιουργήσουν «απόσταση» ανάμεσα σε αυτούς και τους εργαζομένους. Με αρνητικά αποτελέσματα σαν αυτά που περιγράφονται παραπάνω.

1# Αυτογνωσία. Είναι αλήθεια: Συνήθως οι Managers κοιτάνε προς τα έξω και όχι προς τα μέσα. Μπορούν να δώσουν καθοδήγηση και να κάνουν υποδείξεις σε άλλους ανθρώπους, αλλά δεν είναι εύκολο να κοιτάξουν τον εαυτό τους. Η αυτογνωσία παίζει σημαντικό ρόλο. Μπορεί να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης και ασφάλειας ανάμεσα στον Manager και την ομάδα του. Nα κάνει και τις δύο πλευρές καλύτερες. Αν είσαι Manager μην κοιτάς μόνο τους άλλους, είτε στο καλό είτε στο κακό σενάριο.

2# Διαχείριση της πολυπλοκότητας. Η κατανόηση και η γρήγορη επίλυση σύνθετων προβλημάτων, είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει ένας ηγέτης. Σκέψου «έξω από το κουτί» και ζητά την βοήθεια από άλλους ανθρώπους, όταν χρειάζεται. Σε αρκετές περιπτώσεις, ένα ζήτημα που μοιάζει πολύπλοκο, μπορεί να λυθεί με έναν εύκολο τρόπο.

3# Ενσυναίσθηση. Μια μαγική λέξη που λείπει από αρκετούς Managers. Και στην Ελλάδα. Πρέπει να δείξεις στην άλλη πλευρά ότι καταλαβαίνεις τις απόψεις, τους περιορισμούς, τις ανάγκες και τις επιθυμίες της. Σε αυτό θα σε βοηθήσει η λεγόμενη ενεργή ακρόαση. Δες τα δεδομένα από την πλευρά του άλλου, όχι μόνο από την δική σου. Με αυτό τον τρόπο θα δείξεις σεβασμό προς την απέναντι πλευρά, και την ίδια στιγμή αυτή η σφαιρική οπτική των πραγμάτων. Ένας leader πρέπει να είναι ανοιχτός και ευέλικτος, σε σχέση με το πως γίνεται η δουλειά. Κάθε μέλος της ομάδας έχει κάτι διαφορετικό να προσφέρει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − 2 =