αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα 3 στοιχεία που πρέπει να διαθέτεις, αν θέλεις να εργαστείς σε Amazon, Google ή άλλους κολοσσούς

Τα 3 στοιχεία που πρέπει να διαθέτεις, αν θέλεις να εργαστείς σε Amazon, Google ή άλλους κολοσσούς

Κάθε χρόνο το Linkedin παρουσιάζει τις πιο περιζήτητες εταιρίες για να εργαστεί κάποιος. Επεξεργαζόμενο τη δραστηριότητα των περίπου 500 εκατ. χρηστών του. Στην φετινή λίστα του, είδαμε πολλά γνωστά brands. Στην κορυφή η Amazon. Ενώ ακολουθούν Alphabet, Facebook και Salesforce.

Εδώ υπάρχει όμως ένα πρόβλημα. Ακόμα και να θες να εργαστείς σε έναν τέτοιο κολοσσό, οι πιθανότητες φαντάζουν πολύ λίγες. Οι εταιρίες που βρέθηκαν μέσα στην λίστα του Linkedin έλαβαν 5.000.000 βιογραφικά μέσα σε μόλις 1 έτος, όπως διαβάζουμε στο CNBC. Άρα οι πιθανότητες να επιλεγείς εσύ είναι ελάχιστες.

Τι χρειάζεται όμως να έχεις, για να αυξήσεις τις πιθανότητες σου; Όπως εξηγεί η business αρθρογράφος και επιχειρηματίας, Suzy Welch, πρέπει να διαθέτεις 3 βασικά στοιχεία. «Το να βρεις μια θέση σε αυτές τις εταιρίες, είναι σαν να κερδίζεις το Λόττο» λέει αρχικά η ίδια. Και εξηγεί το πως θα καταφέρεις… το ακατόρθωτο.

1# Πάθος για την αποστολή της εταιρίας: Για να κερδίσετε μια θέση σε τέτοιες επιχειρήσεις, πρέπει να κάνεις ξεκάθαρο από την πρώτη συνέντευξη ότι ταυτίζεσαι με την αποστολή της εταιρίας. «Η συνέντευξη σας, πρέπει να αποδείξει ότι έχετε βαθιά εξοικείωση με την καρδιά και την ψυχή της εταιρείας, το παρελθόν και το μέλλον της», λέει η Suzy Welch.

2# Ιδέες και ενέργεια: Αν πας σε μια τέτοια εταιρία ως υποψήφιος για μια θέση, και φανείς… χαλαρός, μάλλον δεν θα πάρεις την θέση. Αυτά τα brands ψάχνουν ανθρώπους γεμάτους ενέργεια και νέες ιδέες. Φρόντισε να το δείξεις.

3# Ανθρώπινο στοιχείο: ΟΚ, το βιογραφικό και η εμπειρία στον κλάδο μπορεί να βοηθά. Όμως, οι εργοδότες ψάχνουν άτομα που έχουν επίσης καλό χαρακτήρα. Που σέβονται τους συναδέλφους τους, είναι ευγενικοί και αυθεντικοί. Ο χαρακτήρας μπορεί να κάνει την διαφορά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × three =