αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν ξεκινήσεις μια καμπάνια στα social media

Τα 3 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν ξεκινήσεις μια καμπάνια στα social media

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συχνά στηρίζουν όλη την προώθηση του project τους στα Social Media. Κάνοντας καμπάνιες εκεί. Πολλές φορές όμως, τα πράγματα δεν γίνονται με τον σωστό τρόπο.

Το Entrepreneur.com, παραθέτει τα 3 πράγματα που πρέπει να σκεφτείς πριν ξεκινήσεις μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι πολύ πιθανό να χάσεις χρόνο και χρήμα, χωρίς να έχεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

1- Στόχευσε: Οι περισσότερες καμπάνιες μέσω των social media, έχουν στόχο να προσελκύσουν κι άλλους fans έτσι ώστε το προϊόν που προωθεί κάποιος να γίνει πιο γνωστό. Αν οι στόχοι σας δεν αλληλοσυγκρούονται, μπορείτε να «τρέξετε» παραπάνω από ένα πράγματα κάθε φορά. Για παράδειγμα, να αυξάνετε τους followers σας, ενώ ταυτόχρονα κάνετε παραπομπές στο website της εταιρίας σας. Θα πρέπει να κάνετε 3 βασικές ερωτήσεις αρχικά στον εαυτό σας. «Ποια social media θα χρησιμοποιήσω; Τι είδος περιεχομένου θα δημιουργήσω; Πως θα τσεκάρω τα αποτελέσματα;».

2- Προγραμμάτισε το χρονοδιάγραμμα: Όταν σκεφτείτε στρατηγικά τι θέλετε να πετύχετε από το μάρκετινγκ μέσω των social media, καθήστε κάτω και φτιάξτε το πλάνο του έτους. Μπορείτε π.χ. να φτιάξετε κάποιες καμπάνιες για συγκεκριμένες εποχές ή περιόδους διακοπών. Προετοιμάστε από πριν το υλικό που θα αναρτήσετε και μην περιμένετε την τελευταία στιγμή.

3- Αναλύστε τα δεδομένα: Αν ο στόχος σας είναι να προσελκύσετε ενδιαφέρον για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, τότε μπορείτε να ελέγξετε την κίνηση στο website σας. Αν έχετε αρκετούς οπαδούς αλλά δεν διαμοιράζονται σωστά στις αναρτήσεις σας, δείτε ποιες αποδίδουν καλύτερα. Οι πιο δημοφιλείς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ή να είναι μέρος, μιας καμπάνιας στα social media.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × three =